Nino Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 litt bling bling over disse felgene her.. hehe nydeli bil du har. akkurat slik en e28 skal se ut i mine øyne. nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Det kommer hvite blink fremme og bak, og skal bytte ut grillen til org crom. Vil beholde den som en best mulig 80-talls sleeper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Det kommer hvite blink fremme og bak, og skal bytte ut grillen til org crom.Vil beholde den som en best mulig 80-talls sleeper:) Yeey. Det er akkurat det jeg har sittet og tenkt på når jeg har sett bildene Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 sort/hvit husker jeg ikke...litt leting på nett finner du nok det ut.Men du vet uten signal fra hastighet sperra så går motoren på reserve program...har du chip som fjerner dette ? jeg har en e28 m5 som har 3,8 motoren, men jeg får ikke mere en 6500 omdr/min pga denne sperra...... hvor får jeg tak i en chip som fjærner dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Jøss for en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Tøft prosjekt. RÅE felger! Åå som jeg misunner E28, der er S38 bolt on. Akk ja.. (ikke slik på E30 nei.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Da var nye felger i hus:)8*16" og 9*16" BBS RS betyr dette at oz felgene blir tilsalgs? Skulle hatt no ny felger på 5`ern min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 @oddis : Desverre er ikke S38B36 bolt on, her har det gått masse timer og tilpassninger. Men gøy er det når alt funker, ikke minst med den nye chippen! Nå drar jeg 8200rmp og den begynner å bevege seg! Nytt eksoanlegg og diff kommer snart. har i dag 3.07 og det blir helt feil! 210km/t på 3.gir blir litt drøyt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 hello.. blir vist 3,6 i min m535i nå også.. men jeg har nå oppgradert bremser til e34 m5 og dratt med biltilsynet i ombygginga, så jeg kan få godkjent leketøyet mitt.. men sånn angående montering av s38b36'n, jeg kunne tenkt meg å hatt med hastighets sperra over i bilen min. hvor faen er den på e34'n, og ikke minst hvordan funker den?? min motor er omprogramert serru, og vil ikke begynne å kødde med det. hvis ikke det går, hvor kan jeg da evt skaffe meg en chip?? og da mener jeg en ordentlig chip, ikke sånn drit som bare øker turtallsperra, for gru å grøss så mange s38'r som har tatt kvelden pga det.. og sånn ellers, var det noen mekansike tilpasninger jeg burde vite om? fargen på min blir nå sort blank istede, mere trua på det igrunn.. skal prøve å få opp en tråd om den her snart.. btw jævli kule felger.. skrudde bbs krysseikefelger er det eneste rette på en bmw.. har nesten samme i 18" på min jeg da.. bare få høyglaspolert banen og lakkert midten i bilens farge så blir det pent tenker jeg.. dette innlegget ble langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 åssen diff har du planer om å bruke forresten? for da bytter jeg den med en gang like gjerne.. er forresten ikke meningen å kopiere prosjektet ditt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 @mOMOe : Du kan beholde chippen du har i dag, men du må koble hastighets signalet fra diffen inn på hjernen(pin29) og motorkontakten(pin14) så funger det. Ellers må du ha ny radiator, vannpumpe, motorfeste, eksos +++ Jeg er på jakt etter en 3.73LSD diff, men det spørs jo om du vil ha toppfart eller akserasjon. Hva sa biltilsynet om ombygginga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 oki.. hastighets sperra var fjerna på den nye motoren, noe som passa meg utmerket.. var på biltilsynet i notodden å forhørte meg litt om ombyggingen.. men der har de blitt like flittige paragrafryttere som i skien så jeg tar meg en tur til larvik nå til fredagen for å høre der istede.. lurte på å gå for ei sportskasse istede jeg, men får se hva jeg kommer over etterhvert.. åssen motorfester har du brukt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 noen oppdateringer eller noe nytt Sleeer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Må si du har drømmeprosjektet, har alltid vært en drømm å sette 3.6, 3.8 eller 3.5 turbomaskin i min gode gamle 518.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 Noen uppgrades har det blitt! Som nevnte tidligere kjøpte jeg trimchip av Norman på Trimchip.com! Denne er testet mot org chip og forskjellen er stor! Den sperrer nå på 8200omdr men girer noe før dette. Ellers takk til Norman som hjalp meg til å få løst det evige "nødprogram" problemet! Mangler fortsatt et par ting før alt fungerer som det skal, det skal bygges nytt eksos tilpasset S38B36 motoren, har i dag org M535i. Det neste blir diffen, den er helt på tryne med utvekslinga for denne motoren, 4 og 5 blir ikke brukt i det hele tatt. Bremser fra E34 M5 med EBC skiver skal også på. Har testet bilen med GPS Performance timer, Tracy. Tidene ble ok med tanke på vi var 3 personer i bilen, alt for liten eksos og totalt feil diff:) Run started: 21:01:26 0-100 km/h: 06.60 sek @ 101.2 m -Accuracy: Very good 1/8 mile: 09.64 sek @ 125.4 km/h -Accuracy: Very good Målet er å komme komme ned på 5.0 uten alt for mange modifikasjoner. Neste test blir når eksos og diff er på plass. Ellers har jeg gjort noe små oppgraderinger... Hvite blink fremme: Hvite blink bak er snart klare: //M girkule med lys: //M logo i setene: Hvite instrumentskiver med røde nåler: E30 M3 Sport Evolution Ratt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå