Gunnar Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Er enig i at hvite biler i utgangspunktet ikke er det mest optimale, men hvite biler kan bli skikkelig "classy" og skille seg mye mer ut enn enhver svarte eller sølvfargede bil om det blir gjort riktig. Har sett hvite E36er som ser helt sinnsykt rå ut. Har f.eks. to hvite E36 Compacter her på forumet som ser meget bra ut (Frode H. og cc300). De kan du gjerne skjule bort på om du vil få sedanen din pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av fronten min slik at du kan se hvordan den kan se ut med Rieger E46 M3 frontspoiler + org.M3 tåkelykter. Listene på fronten er lakkert i matt sort.(BILDE) Hm, ser at bildet er tatt før M-tech listene ble montert, men det var vel hvite fronter som var temaet her. Altså... hold opp å ha bilen slik jeg vil ha den! Hehe. Hvor mye betalte du det totalt? Altså.. Eks. lakkering. Vanskelig å montere det? Monterte du noe bak? (ikke det at vi har lik bakpart på bilene våre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Er enig i at hvite biler i utgangspunktet ikke er det mest optimale, men hvite biler kan bli skikkelig "classy" og skille seg mye mer ut enn enhver svarte eller sølvfargede bil om det blir gjort riktig. Har sett hvite E36er som ser helt sinnsykt rå ut. Har f.eks. to hvite E36 Compacter her på forumet som ser meget bra ut (Frode H. og cc300). De kan du gjerne skjule bort på om du vil få sedanen din pen. Tenker du da på HELhvite eller DELVIShvite (ikke lister) som er best-looking? Eller at de er like bra i utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Tenker du da på HELhvite eller DELVIShvite (ikke lister) som er best-looking?Eller at de er like bra i utseende? Nei bare generelt sett, at det er to eksempler på pene hvite E36er. cc300 sin har du allerede sett.. Frode H. har en facelifttråd her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Tenker du da på HELhvite eller DELVIShvite (ikke lister) som er best-looking?Eller at de er like bra i utseende? Nei bare generelt sett, at det er to eksempler på pene hvite E36er. cc300 sin har du allerede sett.. Frode H. har en facelifttråd her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8528 Fælt så mange hvite compact det var da Ikke akkurat den typen jeg liker _mest_, for å si det slik (sorry cc300 & Frode H. ) Menne... enig i det du sier, at en gjennomført stylet hvit E36 (og gjerne andre mod) skiller seg mer ut på enn positiv måte, enn de mer normale fargene. -Time will show!- (til våren, that is) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 har sett en hvit bmw før, dette var en m3stylet e36 hvit mettallic og sorta vinduer.skikkelig rå Hehe. Der har du evt min bil etterhvert også Evt at jeg får på en E46-styling istedenfor. Man får se. synes ikke du burde ha e46 styling på e36 synes det blir for harry harry, men det er snakk om smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 har sett en hvit bmw før, dette var en m3stylet e36 hvit mettallic og sorta vinduer.skikkelig rå Hehe. Der har du evt min bil etterhvert også Evt at jeg får på en E46-styling istedenfor. Man får se. synes ikke du burde ha e46 styling på e36 synes det blir for harry harry, men det er snakk om smak og behag. Mener du burde kjøpe originale m-fangere framme og hekk, med m-tech lister, da blir bilen din rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 har sett en hvit bmw før, dette var en m3stylet e36 hvit mettallic og sorta vinduer.skikkelig rå Hehe. Der har du evt min bil etterhvert også Evt at jeg får på en E46-styling istedenfor. Man får se. synes ikke du burde ha e46 styling på e36 synes det blir for harry harry, men det er snakk om smak og behag. Mener du burde kjøpe originale m-fangere framme og hekk, med m-tech lister, da blir bilen din rå! jepp dette blir mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 har sett en hvit bmw før, dette var en m3stylet e36 hvit mettallic og sorta vinduer.skikkelig rå Hehe. Der har du evt min bil etterhvert også Evt at jeg får på en E46-styling istedenfor. Man får se. synes ikke du burde ha e46 styling på e36 synes det blir for harry harry, men det er snakk om smak og behag. Mener du burde kjøpe originale m-fangere framme og hekk, med m-tech lister, da blir bilen din rå! jepp dette blir mye finere. Evt noen som vet om steder som har greie priser på dette? Vet jo det finnes shopper her og shopper der, men noen må vel ha snublet over noen gode tilbud (i Norge) på slikt. Tenker da på originale m-fangere framme og hekk, med m-tech lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Men men... studielånet er på vei inn snart, så da blir det vel sparing og kjøpe diverse deler frem mot våren. Jeg er en av dem som heller setter på -alt- på én gang, i stedet for litt nu og da. Tenker også det blir til at jeg lakkerer bilen diamantsort. Skal vel også slenge på et Rieger infinity-sett. Så det blir vel til at bilen blir noe à la slik: Blir vel greit dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Før du finner på å lakkere, må du senke bilen din, den står på stylter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Men men... studielånet er på vei inn snart, så da blir det vel sparing og kjøpe diverse deler frem mot våren.Jeg er en av dem som heller setter på -alt- på én gang, i stedet for litt nu og da. Tenker også det blir til at jeg lakkerer bilen diamantsort. Skal vel også slenge på et Rieger infinity-sett. Så det blir vel til at bilen blir noe à la slik: sorry at jeg sier det men spar heller pengene og kjøp en svart færdig bil erMYE dyrere og begynne fra den du har vist du skal ha den svart! blir jo fort 100k og bygge en bil med senking,felger,styling,stereo og ikke minst hel lakkering fra kvit til svart! Blir vel greit dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Før du finner på å lakkere, må du senke bilen din, den står på stylter! Altså min hvite BMW? Selvsagt skal den senkes (60/40?), men blir ikke før all styling er på den. Jeg gjør som sagt ALT på én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av fronten min slik at du kan se hvordan den kan se ut med Rieger E46 M3 frontspoiler + org.M3 tåkelykter. Listene på fronten er lakkert i matt sort.(BILDE) Hm, ser at bildet er tatt før M-tech listene ble montert, men det var vel hvite fronter som var temaet her. Altså... hold opp å ha bilen slik jeg vil ha den! Hehe. Hvor mye betalte du det totalt? Altså.. Eks. lakkering. Vanskelig å montere det? Monterte du noe bak? (ikke det at vi har lik bakpart på bilene våre) Sorry at jeg så denne litt sent. Var ikke så vanskelig å montere det, brukte mer tid på å finne ut hvordan de orginale fangerne skulle demonteres, hehe. Det er betydlig mindre skruer og fester til Rieger delene enn de orginale fangerne, det er vel derfor det følger med litervis med silikonlim. Ble litt skuffa av det, for skulle helst sett at jeg kunne skru fast alt uten at ting vibrerer under kjøring. Med Rieger fronten må det limes og bruke støtte-braketter. Har også Rieger sideskjørt og bakfanger. Husker ikke hva dette kostet, for jeg er også sånn som fixer alt på en gang. Forøvrig syntes jeg Rieger e46 fronten tar seg pent ut på E36, spesiellt compact, men ikke på andre modeller som E30/E34 osv. M-tech er også pent seff, spørs om man vil ha en front som skiller seg ut eller ikke. Så lenge det er en helhet i stylingen, så blir det lettere å godta en E46 front syntes jeg. Hvis du skal kjøpe mye Rieger utstyr, så be om totalttilbud fra Powerzone. Jeg fikk god rabatt ved stor bestilling der. De har en veldig god avtale med Rieger på levering, så ALT av deler kom på én sending fra Rieger, 2 uker etter at jeg bestilte. (De får varer fra Rieger hver 14.dag). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Det var et fint bilde du har tatt.. Har du redigert det noe eller er det helt orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå