Fredrik Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Det blir jo som å si at i norge er vestlendinger grundige mens østlendinger er dårlige og nordlendinger ræva. Men er ikke det korrekt det da ? ...nei alvorlig talt så tror jeg ikke at det er en tilfeldighet at Mercedes-Benz, BMW og Porsche stammer fra det sydlige Tyskland...fenomenet VW/Audi er av nyere dato og det gjenstår å se om det holder. Jeg tror at det har med historiske kulturelle tradisjoner å gjøre...av og til blomstrer det forfinede og raffinerte...andre ganger er det elendighet så langt man kan se. Dette er selvfølgelig helt relativt, men fenomenet vises kanskje best i motsetningsforholdet mellom det nordlige og sydlige Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Kan godt hende du har helt rett, men grundigere enn de var med min bil tror jeg ikke det går an å bli De har nok hatt ute førersetet, insrumentkassen, og vært inni deksel i dashbordet, + oljeskift og bytte av bremseføler + nye viskerblader, så jeg synest nå det var knallbillig jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå