Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Helt vill tråd dette. Satt og småtrippa for å høre hvordan det gikk...! Dette er et godt tegn på sammarbeid på forumet, det var jo bare snakk om tid når folk hadde sett bilen litt her og der. Men, for all del, Kjetil er jo en helt. Kjørehansker og greier. hehe.. en fin historie som fort kan lages en kortfilm av. hehe

Grattis Joar, kjendiser ble dere også.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, skal si det har skjedd saker og ting her i det siste! :o

Har ikke vært så mye innom de siste 2 dagene så jeg har gått glipp av denne lykkelige slutten på en ellers så trist episode.

Honnør til Andersen og Sømme som stiller opp når det virkelig er behov for det! :D

Ønsker lykke til videre med forsikringsoppgjør o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt rått folkens! :D:D

Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra :shock: til :evil: til :evil::evil: til :D:D:D på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå!

Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt rått folkens! :D:D

Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra :shock: til :evil: til :evil::evil: til :D:D:D på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå!

Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver!

Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt rått folkens! :D:D

Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra :shock: til :evil: til :evil::evil: til :D:D:D på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå!

Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver!

Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks.

Når man nå først er igang med å planlegge praktisering av muslimsk avstraffelse iht. Sharialovgivningen...hvorfor ikke kappe av en hånd eller to ? Det er liksom litt vanskelig å kjøre en bil uten hender... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt rått folkens! :D:D

Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra :shock: til :evil: til :evil::evil: til :D:D:D på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå!

Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver!

Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks.

Viss dette blir noe av (forhåpentligvis ;)) så kast en SVÆR en for meg også, siden jeg bor på andre kanten av landet og ikke får se på herligheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt rått folkens! :D:D

Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra :shock: til :evil: til :evil::evil: til :D:D:D på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå!

Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver!

Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks.

Viss dette blir noe av (forhåpentligvis ;)) så kast en SVÆR en for meg også, siden jeg bor på andre kanten av landet og ikke får se på herligheten!!

Husk at veien er målet! Du kjører tross alt BMW! Vi skal si fra så du rekker å kjøre over fjellet først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW-Polizei

Yes, I'm fast.

Foreslår at du får montert dette ekstrautstyret :angry: , for det virker jo som du tar oppgaven seriøst!

Er ikke noe midtarmlene bak i den gamle iS'en min som Joar deltok med, men derimot i min nye bil...

LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. !

Leker med tanken om å bestille et bittelite klistremerke som man kan klistre rett over "www.bimmers.no"-merket: "This car is protected by:" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...