Divine Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 Ja ja. Kan ikke annet en og si suvverent jeg heller !! Utrolig bra ! Sammspill alt ! Du har sikkert hørt dette før men det er helt sinnsykt flott!! Snakk om hjelp !
KennyZM Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 Får føye meg inn i rekken av gratulanter... Må berømme Kjetil og R Andersen for fabelaktig innstats. Dette bør være et signal til andre tjuvrader: ikke stjel en BMW --> bimmers.no finner bilen uansett!!!
Espenlis Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 Helt vill tråd dette. Satt og småtrippa for å høre hvordan det gikk...! Dette er et godt tegn på sammarbeid på forumet, det var jo bare snakk om tid når folk hadde sett bilen litt her og der. Men, for all del, Kjetil er jo en helt. Kjørehansker og greier. hehe.. en fin historie som fort kan lages en kortfilm av. hehe Grattis Joar, kjendiser ble dere også..
sivert Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 Dette var virkelig spennende lesing, bra at bilen kom til rette. håper de tullingene som gjorde dette får svi. inponerende hvordan folk har engasjert seg runt dette
Frode H. Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 Jøss, skal si det har skjedd saker og ting her i det siste! Har ikke vært så mye innom de siste 2 dagene så jeg har gått glipp av denne lykkelige slutten på en ellers så trist episode. Honnør til Andersen og Sømme som stiller opp når det virkelig er behov for det! Ønsker lykke til videre med forsikringsoppgjør o.l.
Ettertenning Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 Goe greie! Nei dette var fantstisk, blir bare mer og mer imponert over personene her inne og samholdet! Genial måte og finne bilen på da! Håper alle skader blir dekket av forsikring og at ting ordner seg!
Loke Skrevet August 29, 2005 Skrevet August 29, 2005 Dette er jo helt rått folkens! Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra til til til på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå! Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver!
Kjetil Sømme Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 Dette er jo helt rått folkens! Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra til til til på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå! Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver! Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks.
Fredrik Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 Dette er jo helt rått folkens! Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra til til til på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå! Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver! Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks. Når man nå først er igang med å planlegge praktisering av muslimsk avstraffelse iht. Sharialovgivningen...hvorfor ikke kappe av en hånd eller to ? Det er liksom litt vanskelig å kjøre en bil uten hender...
Aguilera Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 Dette er jo helt rått folkens! Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra til til til på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå! Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver! Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks. Viss dette blir noe av (forhåpentligvis ) så kast en SVÆR en for meg også, siden jeg bor på andre kanten av landet og ikke får se på herligheten!!
Kjetil Sømme Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 Dette er jo helt rått folkens! Har vært uten internett en stund nå, så jeg har gått fra til til til på 10 minutter mens jeg leste denne tråden nå! Jeg foreslår at vi innfører gapestokken igjen, slik at vi alle kunne tatt en samling med grilling, øl og STEINING av biltjuver! Nå var jo han ene avskummet sånn passe stein fra før av da, men ellers liker jeg forslaget! Vi kunne tatt det på våler om 11 dager f.eks. Viss dette blir noe av (forhåpentligvis ) så kast en SVÆR en for meg også, siden jeg bor på andre kanten av landet og ikke får se på herligheten!! Husk at veien er målet! Du kjører tross alt BMW! Vi skal si fra så du rekker å kjøre over fjellet først
Cappel Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 BMW-Polizei Yes, I'm fast. Foreslår at du får montert dette ekstrautstyret , for det virker jo som du tar oppgaven seriøst! Er ikke noe midtarmlene bak i den gamle iS'en min som Joar deltok med, men derimot i min nye bil...
Espenlis Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 BMW-Polizei Yes, I'm fast. Foreslår at du får montert dette ekstrautstyret , for det virker jo som du tar oppgaven seriøst! Er ikke noe midtarmlene bak i den gamle iS'en min som Joar deltok med, men derimot i min nye bil... LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. !
Gunnar Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 LOL!! Istendenfor "Polizei" på taket mellom lysa og på siden av bilen, bruk "bimmers.no" Dette er vel det råeste ekstrautstyret du får. ! Leker med tanken om å bestille et bittelite klistremerke som man kan klistre rett over "www.bimmers.no"-merket: "This car is protected by:"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå