Gå til innhold

senke en 95mod e36


TheEdge
 Share

Anbefalte innlegg

hva skal du bruke bilen til? cruise eller kjøre litt bane?

anbefaler eibach, h&r og bilstein.

hva er dyrt for deg?

blir vel neppe noe banekjøring på meg..hehe, men bilstein lager vel ikke fjærer? eller.. var inne på gsbildeler.no og såg, fant senkefjærer der... men det stod ikke hvilket merke det var..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
eyecandy racing har svinbillige justerbare sett, da får du høyden du selv vil.. vet ikke kvaliteten på de men... tror de er ok for "nybegynnere"

De er selvfølgelig ikke av samme kvalitet som for eksempel bilstein, men det er store justeringsmuligheter på høyden(ca 15cm) og i forhold til den prisen man betaler(5000kr) så kan man slite ut en del slike sett før man er oppe i samme prisen som man betaler for såkalte merkesenkesett.. De er eloksyderte og er relativt motsandsdyktige mot rust osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var inne på gsbildeler.no og såg, fant senkefjærer der... men det stod ikke hvilket merke det var..hehe

Mener de har Apex, hvis de da ikke har flere merker. Var det jeg kjøpte der til min E36.

Jeg er enig med Hagenisse. E36 (coupe) er slett ikke det karosseriet som kler Alpina best. Jeg sier derimot ikke at det er stygt! Og 15/15 er for pinglete senking, da kan en like godt kjøre med originalt understell! :P

Ja jeg hadde aldri gidda jobben med å senke bilen min 15/15! Hadde heller ikke gidda å betalt for det.

En som ikke "kjenner" bilen godt, vil jo ikke engang se det. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...