Fredrik Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 når var det porsche begynte å galvanisere karroseriene sine? mente det var på midten av 70-tallet. Jeg mener å huske at Porsche begynte og delgalvanisere modellen 911 på midten av 70-tallet ...og jeg tror modellen 924 var den første som ble helgalvanisert i 1979. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 når var det porsche begynte å galvanisere karroseriene sine? mente det var på midten av 70-tallet. Jeg mener å huske at Porsche begynte og delgalvanisere modellen 911 på midten av 70-tallet ...og jeg tror modellen 924 var den første som ble helgalvanisert i 1979. meinar fyrste delgalvaniseringa var på 911 -74 mod. Så er det rett som bmwE9 seier 924 som var heilgalvanisert i 79. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 skulle helt klar ha hatt den golfen som nr 2 bil, viss det hadde vaert en 1,8 gti. Det er en bil som faar meg til aa fole meg 18 igjen... Veldi morro aa kjoere. Bare et par hakk bakom bmw, sef. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå