Gå til innhold

Pioneer x1r erfaringer.


Anbefalte innlegg

Vurderer navigasjon til min Z3. Det er x1r som har falt best i smak. Er det noen som har erfaringer? er det noen problemer med kvalitet, skjermen som skal gå ut og inn eller andre ting. Har fått den demonstrert litt på butikken, den virker jo veldig enkel og praktisk å programmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok holde med Tommy. Jeg har solgt og montert en drøss med X1 og X1R. De er helt geniale. Alt i ett og en kjempeenkel meny. God radio og grei å brule som hovedenhet til et større anlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tok du dene nye Svinesundbroa?

Jeg lånte med med en Garmin navi fra jobben da jeg var på ferie i sommer. Plutselit viste kartet at jeg var mitt i skauen og ba om at jeg skulle ta U-sving med en gang. Men da var jeg jo på motorveien. Det er ikke alt de klarer å få med seg på oppdateringene. Synes det var litt dårlig at broa ikke var med. Men men. Man skal jo ikke stole blindt på teknologien da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også hatt denne siden april, bare positivt :) eneste negative når jeg skulle til sverige i helgen, tok den korteste vei.. endte opp med å krysse grensa på en grusvei, hehe :lol: faan meg laaang grusvei.. var jo ikke dens feil egentlig da men.. :D

Den er vel oppgradert til og ungå tollere!! :lol:

ja virka sånn, hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også hatt denne siden april, bare positivt :) eneste negative når jeg skulle til sverige i helgen, tok den korteste vei.. endte opp med å krysse grensa på en grusvei, hehe :lol: faan meg laaang grusvei.. var jo ikke dens feil egentlig da men.. :D

Den er vel oppgradert til og ungå tollere!! :lol:

ja virka sånn, hehe :lol:

Jeg har erfat at det beste er å ha den innstilt på raskeste vei, så unngår du grusveier o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...