Hustler Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 åssen burde jeg gjøre det baki der, vil ha bra lydd seff.. noen med cab som har bygd, eler har kasse, som veit hva som blir bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 MYE arbeid Mitt er enda ikke ferdig, men jeg har bygget det på et vis så det blir seende pent ut, og det spiller relativt bra.. To 10" har jeg.. Sånn har jeg det hos meg for tida.. Skal montere kondensator på høyre side, og brannslukkeren min på venstre side. Skal hente 'gulvet' i morgen, har fått montert glass i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen. hva mener du :S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 MYE arbeid Mitt er enda ikke ferdig, men jeg har bygget det på et vis så det blir seende pent ut, og det spiller relativt bra.. To 10" har jeg.. Sånn har jeg det hos meg for tida.. Skal montere kondensator på høyre side, og brannslukkeren min på venstre side. Skal hente 'gulvet' i morgen, har fått montert glass i det størkent som helvete det as.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 men jeg tenkte liksom på en kanskje ferdig kasse, med 1 eller 2 bra 10" tommere... noen som har no tips, på hva som spiller bra.. vil jo gjerne at kassa skal være så liten.. neon linker med tips, noen som har noe liggende+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen. hva mener du :S? Det jeg mener er at hullet til skiposen er akkurat samme størrelse som en 10" Kicker sub (den firkanta). monter en slik inni der og bygg en kasse bak. Ser kult ut og du får bassen rett inn i kupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen. Pioneer 10" aktiv sub passar og inn i "skiposen".... Har montert i min E46 Cab i dag, med nytt anlegg som har innebygd Bluetooth handsfree....også dette frå pioneer.... Det kule er at når du plasserar suben her så er den ikkje synleg frå nokon plass!!..... Lyden? den vert ikkje så verst! PS! denne treng ikkje nokon kasse i bagasjerommet heller Heile suben er flat (ca 20cm tjukk) og har innebygd forsterkar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen. Pioneer 10" aktiv sub passar og inn i "skiposen".... Har montert i min E46 Cab i dag, med nytt anlegg som har innebygd Bluetooth handsfree....også dette frå pioneer.... Det kule er at når du plasserar suben her så er den ikkje synleg frå nokon plass!!..... Lyden? den vert ikkje så verst! PS! denne treng ikkje nokon kasse i bagasjerommet heller Heile suben er flat (ca 20cm tjukk) og har innebygd forsterkar! Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen. Pioneer 10" aktiv sub passar og inn i "skiposen".... Har montert i min E46 Cab i dag, med nytt anlegg som har innebygd Bluetooth handsfree....også dette frå pioneer.... Det kule er at når du plasserar suben her så er den ikkje synleg frå nokon plass!!..... Lyden? den vert ikkje så verst! PS! denne treng ikkje nokon kasse i bagasjerommet heller Heile suben er flat (ca 20cm tjukk) og har innebygd forsterkar! Denne? JEPP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 å hvor faen er ski posen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 å hvor faen er ski posen a? ..det er nokon Cabar som har skipose mellon dei to bøtteseta bak. Min har heller ikkje skipose (altså ein muligheit for å stikke ski inn i cupeen frå bagasjeromet. På min så berre fjerna eg den delen av setet som er mellom bøttene bak, den er på E46 laus...sikkert og på din.... Her plasserar eg suben som står med ryggen mot bagasjeromet og spelar inn i cupeen....så klemmer eg berre fast igjen den delen av sete som kan takast laust. Dårleg forklaring, men kanskje du er litt meir med no???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 får man plassert den Pioneer suben over her noe sted inne i cupeen på E36? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 får man plassert den Pioneer suben over her noe sted inne i cupeen på E36? hehe... æææh ...ja, i alle fall i caben(bak setet)! Les over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 hva koster den subben over her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå