Gå til innhold

e36 cabriolet.. hvordan skal jeg gjøre det?


Anbefalte innlegg

MYE arbeid :)

Mitt er enda ikke ferdig, men jeg har bygget det på et vis så det blir seende pent ut, og det spiller relativt bra.. To 10" har jeg..

Bilde010.jpg

Sånn har jeg det hos meg for tida.. Skal montere kondensator på høyre side, og brannslukkeren min på venstre side. Skal hente 'gulvet' i morgen, har fått montert glass i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MYE arbeid :)

Mitt er enda ikke ferdig, men jeg har bygget det på et vis så det blir seende pent ut, og det spiller relativt bra.. To 10" har jeg..

Bilde010.jpg

Sånn har jeg det hos meg for tida.. Skal montere kondensator på høyre side, og brannslukkeren min på venstre side. Skal hente 'gulvet' i morgen, har fått montert glass i det :)

størkent som helvete det as..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen.

hva mener du :S?

Det jeg mener er at hullet til skiposen er akkurat samme størrelse som en 10" Kicker sub (den firkanta). monter en slik inni der og bygg en kasse bak. Ser kult ut og du får bassen rett inn i kupeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen.

Pioneer 10" aktiv sub passar og inn i "skiposen"....

Har montert i min E46 Cab i dag, med nytt anlegg som har innebygd Bluetooth handsfree....også dette frå pioneer....

Det kule er at når du plasserar suben her så er den ikkje synleg frå nokon plass!!..... Lyden? den vert ikkje så verst! :wink:

PS! denne treng ikkje nokon kasse i bagasjerommet heller Heile suben er flat (ca 20cm tjukk) og har innebygd forsterkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen.

Pioneer 10" aktiv sub passar og inn i "skiposen"....

Har montert i min E46 Cab i dag, med nytt anlegg som har innebygd Bluetooth handsfree....også dette frå pioneer....

Det kule er at når du plasserar suben her så er den ikkje synleg frå nokon plass!!..... Lyden? den vert ikkje så verst! :wink:

PS! denne treng ikkje nokon kasse i bagasjerommet heller Heile suben er flat (ca 20cm tjukk) og har innebygd forsterkar!

Denne?

ts_wx22a_detailpage.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips. En 10" Kicker Solobaric passer akkurat inni skiposen.

Pioneer 10" aktiv sub passar og inn i "skiposen"....

Har montert i min E46 Cab i dag, med nytt anlegg som har innebygd Bluetooth handsfree....også dette frå pioneer....

Det kule er at når du plasserar suben her så er den ikkje synleg frå nokon plass!!..... Lyden? den vert ikkje så verst! :wink:

PS! denne treng ikkje nokon kasse i bagasjerommet heller Heile suben er flat (ca 20cm tjukk) og har innebygd forsterkar!

Denne?

ts_wx22a_detailpage.jpg

JEPP!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hvor faen er ski posen a? :P

..det er nokon Cabar som har skipose mellon dei to bøtteseta bak. Min har heller ikkje skipose (altså ein muligheit for å stikke ski inn i cupeen frå bagasjeromet. På min så berre fjerna eg den delen av setet som er mellom bøttene bak, den er på E46 laus...sikkert og på din.... Her plasserar eg suben som står med ryggen mot bagasjeromet og spelar inn i cupeen....så klemmer eg berre fast igjen den delen av sete som kan takast laust.

Dårleg forklaring, men kanskje du er litt meir med no???? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...