M3Cecotto Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hvor typisk er ikke dette etter at du har vaska og gnikka på bilen din?? Gi gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Tja. De 4-5 siste gangene jeg har vasket bilen har det begynt regne rett etterpå. Katter foretrekker tydeligvis bmw fremfor audi, volvo og opel - ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Der skvatt jeg. Ligna styggelig på katten min. Men hva skulle den helt oppe i nord å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hehehe, så fin pus da! Ja, jeg innrømmer at akkurat katter er jeg veldig tolerant og ikke minst svak for. Skulle jeg se at det sitter en på bilen så ville jeg ihvertfall ikke skremme den - da klorer den seg vel bare avgårde fortere enn svint. Bedre om den går ned av seg selv. De liker vel å sitte på skikkelige biler antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 fin bil da, her er det mer vanlig med en måke eller 10 som sirkler over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 hehe..vi har selv 2 katter her i familien..og de setter seg på det panseret som er varmest..og bmw-en er jo oftest mest kjørt her naturlig nok.. heller katter enn store stygge hvite måkedrittflekker.. spylte vekk en senest idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Ganske typisk det der ja.. Har to katter selv, så jeg får meg ikke til å hate dem fordi, men irriterende nok er det.. Bedre en måkeklatter anyways ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Ja er dessverre litt slik det er.. Men fugler er også noe dritt, bokstavelig talt. Men de foretrekker grå/sølv farget biler virker det som. Katter ser ikke så mye på fargen, kun varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå