nokiaas Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hei. Har sett på en 1998 728ia, med stort sett alt utstyr. Ikke lang KM Noen tips til ting å sjekke ved prøvetur osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Du kan jo kikke litt her... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e38/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hei.Har sett på en 1998 728ia, med stort sett alt utstyr. Ikke lang KM Noen tips til ting å sjekke ved prøvetur osv?? Samme som alle bmw'er : rust: panser (under), bakluke (innerside, vann samles og kommer ikke ut) ,dører (nedre kant på inisden) og kanaler. Foringer over alt , olje lekkasje(bund panna/toppen), girkasse (lekkasje/vannskelig og få i 2 gir) , ulyder fra bakstilling (slitte hjul oppheng), radiator (lekkasje), vanpumpa (lekasje) sjekk også at alt elektriske på bilen virker. Ellers er det bremsene, spess forran da de lett blir skjeve (gir risting i ratte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hei.Har sett på en 1998 728ia, med stort sett alt utstyr. Ikke lang KM Noen tips til ting å sjekke ved prøvetur osv?? Samme som alle bmw'er : rust: panser (under), bakluke (innerside, vann samles og kommer ikke ut) ,dører (nedre kant på inisden) og kanaler. Foringer over alt , olje lekkasje(bund panna/toppen), girkasse (lekkasje/vannskelig og få i 2 gir) , ulyder fra bakstilling (slitte hjul oppheng), radiator (lekkasje), vanpumpa (lekasje) sjekk også at alt elektriske på bilen virker. Ellers er det bremsene, spess forran da de lett blir skjeve (gir risting i ratte) vannskelig å få i andre gir?? automat?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Jeg har E38, og jeg har ikke hatt noe problem med den og jeg har rullet ca 15000km i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå