Chris A Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Hvorfor skal man kjøre rundt med en henger hele tiden da, det er vel ikke derfor man kjøper X5? Det er jo ikke slik at når man hekter på en henger så ryker automatkassa. Det handler om å bruke sunn fornuft, og kanskje tenke seg litt om når man laster opp i hengeren. Ellers har jeg hørt at dette var et problem på modeller før 2003 og at chip var et tema. Jeg har ikke hentet min enda, men det skal bli bra gøy Har heller aldri prøvd X serien ))
hylle Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Du kjøper en bil til 1mill uten i det hele tatt og ha prøvd den? det står det iallefall respekt av!
Chris A Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Er sånn tilhenger av BMW, at jeg nekter å tro at dem kan lage noe dårlig. Etter å ha eid E-39,E-60,E-91,E46,e36. Tenkte jeg at jeg skulle ta skrittet til X-Serien. Folk som har eid dem sier det er vanskelig å kjøre noe annet etterpå Nå er det Forrige generasjon jeg har kjøpt så du kan nok trekke fra noen tusen på den. Men dyr nok til å ikke ha prøvd en slik bil. Jeg har kun sittet i en hos bilforhandler. Så det blir nesten helt nytt for meg.
Gunnar Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Du kjøper en bil til 1mill uten i det hele tatt og ha prøvd den?det står det iallefall respekt av! Den bør ikke ha kostet mer enn godt under halvparten av en million. Men for all del, uprøvd er det mye allikevel.
runstra Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Har nettopp kjøpt meg 03 X5 3,0 da. ser tråden er gammel, kanskje blåse liv i den igjen. Noe dritt dette med automat kassene. Det er en del som har skiftet den. Hva er symptomer på at kassa er på vei til å gå? Jeg har min andre X5 nå og er frelst. Hadde tidligere en 2003 og har nå en 2006. Fantastiske biler som for meg har vært problemfrie så langt. Bor slik til at det er herlig å slippe å tenke på om jeg kommer opp etter snøfall eller at snøplogen har kjørt slik at det ligger 30-40 cm kant. Lykke til med din nye X5
Gjest Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Heisann Jeg kjører også X5! Har en 2001 mod. 3.0ia svart med det meste av utstyr.. kjempebil det:) Ikke akkurat en typisk ungdomsbil, men den er veldig praktisk. Deilig å sitte høyt, super komfort og du føler deg som konge på veien=)
Chris A Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 HeisannJeg kjører også X5! Har en 2001 mod. 3.0ia svart med det meste av utstyr.. kjempebil det:) Ikke akkurat en typisk ungdomsbil, men den er veldig praktisk. Deilig å sitte høyt, super komfort og du føler deg som konge på veien=) Det høres meget bra ut!! Gleder meg..
Gjest Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Hvilken motor er det i X5`en du skal kjøpe da?
Chris A Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Hvilken motor er det i X5`en du skal kjøpe da? Det er en 3,0 dA Klikk på linken i profilen min, dær er full liste og bilder.
hauken Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 dette er jo min drømmebil også,men å betale ca 400 for en 02-03 modell,og kanskje måtte skifte girkasse neste uke..no way...
Chris A Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 har og hørt at dette er på tidligere modeller. min er 2003 så jeg satser på jeg går klar. Visst ikke har jeg IF super kasko dersom uhellet skulle være dær, det dekker dette uansett alder og km, den koster litt men billig dersom kassa motor eller driverket streiker. MEn som sagt, dem fleste jeg ser og hører som har skiftet kasse, er 2000 til 09/2002. HAr ikke sett 2003 modeller enda. Dette var et stort moment da jeg tok avgjørelsen. Men det hindret ikke meg
EBørøsund Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Kjipt dette med girkassene, men er det noen som har vært ut for det? eller er det bare et "ulv, ulv" skrik da BMW frykter at mange blir å bruke di for hardt? Vet at også Volvo sliter med automatkassene sine når de trekker henger.. Spes på XC 90...
Chris A Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Kjipt dette med girkassene, men er det noen som har vært ut for det? eller er det bare et "ulv, ulv" skrik da BMW frykter at mange blir å bruke di for hardt?Vet at også Volvo sliter med automatkassene sine når de trekker henger.. Spes på XC 90... Jeg ser bare at en del av dem som har lagt på finn har noen skiftet kasse. Men som sagt dette er før 2003 har jeg lagt merke til. Jeg og føler det blir"Ulv Ulv" Men når det er sagt, er det utrolig kjipt dersom man skulle være så uheldig.
hauken Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 tror de er noe smittsomt,mercedes ml og audi allroad har samme problemene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå