Riefarn Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 har ihvertfall fjerna emblemet bak da... så de som kjører bak ikke ser hvilket merke det er... om de ikke kjenner igjen på lykter osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 dette er den absolutt styggeste bmw`en jeg noen gang har sett. tenk å ødelegge en bil på den måten, hårreisende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Wow, rå bmw. Den har sikkert over 300hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Huff å gru.. det er nesten så man skulle anmeldt fyren Men han hadde vel bare blitt frikjent for å ha vært sinnsyk i gjerningsøyeblikket lr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Kan dere fortelle meg hva jeg har gjort galt med bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Kan dere fortelle meg hva jeg har gjort galt med bilen min? Er det din bil? Tror folk mener at stylingen ikkje er så veldi pen..Veit ikkje om mange som er for den monster stylinga! I mine øyne hadde bilen vært fin med noen feite hjul, og en annen styling feks. seidl el m3..og vanlig bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Kan dere fortelle meg hva jeg har gjort galt med bilen min? hvor bor du ehrnst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Ville bytta fanger framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Mener at jeg har sett den bilen oppe ved Nordkjosbotn i troms. Sorry, men den bilen der er fæl! Hvem er det som egentlig er produsenten av det kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Rett og slett grusom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Grøss!! .. Det falt en tåre i øyekroken når denne kom opp må skjermen, ja ødlegge en bil på den måten!! Lurer på hva de som lagde E36'en,designerene og inginørene tenker når de ser slike bilder .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Kan dere fortelle meg hva jeg har gjort galt med bilen min? Ehm. Alt som kan gjøres galt. Sorry mister, men dette er faktisk noe av det jævligste jeg har sett. Det var stygt, og det var ikke en gang gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 ...jaja, bra me ikkje har same smak alle saman...vert meir liv slik! Personleg: overload!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 syns sjøl at bilane ikkje var av de penaste, men tror vi har sikra oss to stk bmw eigara med kanskje meget høg kompetanse på bmw, som IKKJE blir medlem av bimmers.. les: fullt reg nr... tror neppe de syns at bilene deres er urstygge! kun til ettertanke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Lar bildene snakke for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg