Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.

er ny her, også lurte jeg på hva dere synes om den nye minien.stiller dere den på lik linje med en vanlig bmw,eller er det en stygg andunge.

Skrevet

Synes nå Mini Cooper S er temmelig tøff!! Motormessig så har jo Bmw hatt en finger med i spillet, så noen stygg andunge klarer ikke jeg å se!!

Skrevet

Mini Copper S Works er jo temmelig cool...210 HK ved 6950 rpm, 245 Nm ved 4000 rpm, 0-100 Km/t på 6,5 sekunder og en toppfart på 230 Km/t. :D

Skrevet

Motoren som sitter i Mini cooper s`en er vel også blitt kåret til engine of the year award i sin klasse og mener jeg..

Er usikker på årstall, men mener kanskje det var i 2003 eller 2004.

Correct me if im wrong:)

Skrevet

Mini er kuuul, så på Topgear at det hadde kommet en utgave med 275 hester, husker ikke hvem som trimma de til det, men da begynner det å bli ganske heftig i en liten Mini :)

Skrevet
Mini er kuuul, så på Topgear at det hadde kommet en utgave med 275 hester, husker ikke hvem som trimma de til det, men da begynner det å bli ganske heftig i en liten Mini :)

Kanskje for mye ? ... :wink:

Skrevet

det er bra.min er helt orginal, men har lyst til å gjøre noe mer etter hvert.

leste i Gomini at det var en som hadde instalert en m3 motor.den var sinnsyk

Skrevet

Kanskje for mye ? ... :wink:

Mye vill ha mer, og faen vill ha fler... :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...