Stjernstedt Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Ikke pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Space invaders in the air..blablabla!!! Jeezes...hvem faen er de menneskene, og hva har de på en BMW å gjøre???? Kan si jeg likte felgene...men det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 FYSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 syyyykt det der litt mye kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Alpine har også hatt et par anre BMWer som demobiler. Her har dere noen flere: E46 M3 cab: E46 320ci: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Cab`n vasje så galen Men den andre va litt på kanten alså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Hugs folkens...dette gjer ALPINE for å få fram meiningar! Alle meiningae er dei like fornøygde med. Poenget er at folk stoppar opp og diggar eller hatar, nesten ingen som seier "veit ikkje eg"...kjent triks i maredsføring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Hugs folkens...dette gjer ALPINE for å få fram meiningar! Alle meiningae er dei like fornøygde med. Poenget er at folk stoppar opp og diggar eller hatar, nesten ingen som seier "veit ikkje eg"...kjent triks i maredsføring!! Der sa du no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 En tøff liten detalj med M3en er at de har bygd over det originale speedoet. Så har de satt et lite kamera som filmer speedoet slik at det vises på skjermern foran rattet. Lenge leve fantasien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 For noen syke, syke folk, men sjønner ikke hvorfor de trenger å ødelegge en m3 til noe slikt, hvorfor ikke bare ta en 318/316 cab elns, de skal jo ikke kjøre med den ffs. menmen.. likte egentli ikke noe serlig noen av bilene jeg da.. kansje m3 litt utvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Felgene er 26x10" foran og 26x12" bak.. Bremsene er som Henrik sier Brembo sitt "Big Brake"-kit. Ser jo at det står Brembo på kaliperne. Flere bilder her: http://www.alpine-usa.com/news/events/d ... nish_1.htm Sjekk detaljene på side 2 og 3. Det er jo bare helt rått! Og jeg tippa riktig ang subbene i dashen. De er 10".. Alpine SWX-1022D. Fant artikkel om bilen her: http://www.alpine-usa.com/images/main/m ... ne_cvr.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Og jeg tippa riktig ang subbene i dashen. De er 10".. Alpine SWX-1022D. Fant artikkel om bilen her: http://www.alpine-usa.com/images/main/m ... ne_cvr.pdf Steike ta. Og jeg som har to slike for bruk til "vanlig" sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Heh, de hadde akkurat om byggingen av denne bilen på discovery channel nå Så det litt sent, så jeg rakk ikke si ifra før programmet sluttet De hadde en syk mini-cooper der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå