DaggEn Skrevet August 31, 2005 Skrevet August 31, 2005 Feit bil du har. Jeg så at den lå til salgs på nettet for en del måneder siden..
prebols Skrevet August 31, 2005 Skrevet August 31, 2005 Har også sett den har vært til salgs lenge. Den stod i 170 000 for lenge siden? Mye gav du for denne?
seini Skrevet August 31, 2005 Forfatter Skrevet August 31, 2005 Er snart 2år siden jeg kjøpte den, da sto den i 170.000. Jeg byttet den i min 318is og litt mellomlegg, så vet ikke helt hvor mye jeg ga. Ikke 170 ivertfall, men mer enn de er verdt nå i dag, uheldigvis så har de falt en del i verdi i det siste Jeg hadde den og til salgs før jeg krasja. Var lei bilen da og hadde lyst å prøve noe nytt. Men nå blir den så bra jeg måtte bare ha den tilbake. Klarte ikke finne noe annen bil som var av interesse heller. BMW:love:
seini Skrevet August 31, 2005 Forfatter Skrevet August 31, 2005 Såg bra ut dette her ja Hvor mye har alt kostet tilsammen? Til nå så har det heldigvis ikke kostet mer enn det jeg fikk fra forsikringsselskapet Men det går nok så og si opp i 0 til slutt. Bilen var helt fæl i fronten før krasjet, masse steinsprut og den stygge frontfangeren hadde begynt å flasse. Så blir greit med ny front, nytt panser, nye lykter, hel-lakkering i knallsvart med perlemor og litt til snacks Er jo han kameraten min som har gjort mesteparten på bilen, og han skal jo ha en grei sum for å ha brukt ferien på å fikse bilen, og det er han vel verdt og. (Ser i profilen din at du er fra Bryne? 1mil herfra jo )
Saltkjelen Skrevet August 31, 2005 Skrevet August 31, 2005 Fytti grisen for en pen bil Skulle gjerne hatt en lik en. brock b1 felgene kler virkelig E36. en ting til. lekker bil du har!
Patrick B Skrevet August 31, 2005 Skrevet August 31, 2005 Ja felgene (og bilen) var rå! Likte felgene, hvor får man tak i sånne?
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Skrevet August 31, 2005 (Ser i profilen din at du er fra Bryne? 1mil herfra jo ) Yapp, yapp stemmer det Bor 50/50% Bryne - Forus...hehe
seini Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 Fytti grisen for en pen bil Skulle gjerne hatt en lik en. brock b1 felgene kler virkelig E36. en ting til. lekker bil du har! Hehe, takk takk.
seini Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 Ja felgene (og bilen) var rå! Likte felgene, hvor får man tak i sånne? Hm, vet ivertfall at Johs Lunde kan skaffe de felgene.
Kjetil 323i E36 Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Bare jeg som ikke får frem noe bilder?
seini Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 Yapp, yapp stemmer det Bor 50/50% Bryne - Forus...hehe Hvite baklykter på compacten din?
seini Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 Bare jeg som ikke får frem noe bilder? Bildene skal virke de.
Dan Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Lite gummi på de felgene. Kanten skal vel ikke stikke opp sånn?
Bmw323i Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 hvorfor byttet dere bakskjermen? gikk det ikke ann å slå den ut å så sparkle? pen bil, spes med de felgene. blir spent på bilder etter lakkeringen.
mAZE Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Yapp, yapp stemmer det Bor 50/50% Bryne - Forus...hehe Hvite baklykter på compacten din? Det har hun fordi de har hun kjøpt av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå