jonr Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 En ting jeg lurte litt på, hvis bilen er kondemnert, er ikke den da "borte" ? hvordan får man omregistert den om den skal selges ? forsikres osv? er bare et dumt spørsmål dette da for jeg har ikke peil på dette Ellers var bilen knalltøff
seini Skrevet September 12, 2005 Forfatter Skrevet September 12, 2005 Ble bra den ja! Men hva for et merke er det du har på panseret? Er en "tribal" som jeg fant på ei tattoo-side på internett. Tipper det er ei plexiplassplate under, er jo skåret hull i panseret... Akkurat nå er det ingenting under panseret, men det kommer svart netting under, vi har bare ikke komt så langt enda. det eg menmte var at vist bilen egentlig ikkje skulle kondemnerest og så fikk du en kompis\takst mann til og kondemnere den! Dvs du får feks 120000 i forsikrings penger bruker 50000 på og fikse den og du har tent 70000. det er ikkje lovlig på noen som helst måte! Bilen var så skada at den ble kondemnert av forsikringsselskapet. En kompis av meg kjøpte ut vraket, og vi fikser den opp og jeg kjøper den tilbake til slutt Er da mange som kjøper vrak av forsikringsselskapet og fikser opp En ting jeg lurte litt på, hvis bilen er kondemnert, er ikke den da "borte" ? hvordan får man omregistert den om den skal selges ? forsikres osv? er bare et dumt spørsmål dette da for jeg har ikke peil på dette Ellers var bilen knalltøff Bilen er ikke borte om den blir kondemnert nei. Bilen som feks disse 325'ene står folk i kø for å handle og fikse opp. Han kompisen min jobber på Automester, og det er folk borte hver kveld for å se om det står noen nye vrak utenfor som de kanskje kan kjøpe og fikse opp. Etter bilen er fiksa opp, så må den vises hos Biltilsynet. Er alt godt så får man da tilbake skiltene. Moderator-edit: 4-dobbel post... Slått sammen til en. Les www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 punkt 1.7
SteffenK Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Meget pen bil du har Likte godt fargen. Men det merket på på panseret likte jeg ikke det hele tatt, men det er jo smak og behag! Ellers veldig bra
Rage-A Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Meget kul farge Bare pass på hvis du har åpent filter, at vannet ikke renner igjennom hullet og ned da.. Vær litt oppmerksom på det!
seini Skrevet September 15, 2005 Forfatter Skrevet September 15, 2005 De siste er tatt med mobilcam, de på sist side med 4mbpixel kamera, derfor forskjellen
Saltkjelen Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 Jeg får ikke sagt det nok ganger, men du har den peneste E36 coupe jeg noen gang har sett. diskre og pen stylet. gleder meg til å se flere bilder!
Bart Skrevet September 15, 2005 Skrevet September 15, 2005 ble bra denne bilen her ja! ser frem til flere bilder hva heter de angel eyes lyktene dine? en kamerat som lurer
seini Skrevet September 23, 2005 Forfatter Skrevet September 23, 2005 Litt oppdatering, bilen er nå 99% ferdig. Har fått skilt og i dag. Nyrene fremme var ganske skeve tidspunktet da bildet ble tatt, men dette er rettet på nå. Var litt sløv sol i dag, så jeg fikk ikke frem lillafargen på bilen skikkelig. Planer for fremtiden: Lime sort netting i frontfanger, montere lister under sidevindu bak og sette i luftkanaler i fronten. (På lørdag) Nye baklykter. Skinnstoler (vader) på sikt.
hagenisse Skrevet September 23, 2005 Skrevet September 23, 2005 Ser bra ut. Sorte hella ser jo faktisk ikke så ille ut på sort bil.
Ole@Automote Skrevet September 23, 2005 Skrevet September 23, 2005 Det er vel lov, men forsikrings selskapet liker ikke att folk gjør det sånn, but who cares
Patrick B Skrevet September 24, 2005 Skrevet September 24, 2005 Å den bilen ble nais! Men skal du skifte til andre baklykter? Liker de du har nå! Vær så snill å si at du ikke kjøper lexus lykter for guds skyld! Verden har nokka av stygge BMWer med slike lykter!
seini Skrevet September 25, 2005 Forfatter Skrevet September 25, 2005 Å den bilen ble nais! Men skal du skifte til andre baklykter? Liker de du har nå! Vær så snill å si at du ikke kjøper lexus lykter for guds skyld! Verden har nokka av stygge BMWer med slike lykter! Kommer aldri noen lexuslykter på denne bilen Tenkte å prøve de LED-lyktene til FK og se om de passer bra til bilen. Jeg synes bare de jeg har nå ser litt for mye orginale ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå