Dan Skrevet Desember 31, 2005 Skrevet Desember 31, 2005 Skjønner hva du mener. Se bare hvor lekre LED-lyktene til E46 er Men kanskje den rundingen er bremselys, og så er diodene rundt vanlig kjørelys. Da kan det bli tøft
Arimanni Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 uffateleg fin bilen din vart! håpe på at du ikkje får ein fiesta i sida igjen da
Larslol Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 drit digg bil......... du har gjort en bra jobb med den
Steffan C Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 Feiteste E36'n jeg har sett på lenge, behold de baklyktene du har .
seini Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Skrevet Januar 3, 2006 Hehe. Takk takk. Baklyktene står på fortsatt. Har ikke funnet noen andre lykter som jeg synes ser bra ut enda...
gdf Skrevet Januar 4, 2006 Skrevet Januar 4, 2006 Tenker du var lite forbanna på Fiesta'n som smelte i deg! Hadde det vert meg, hadde jeg sikkert satt inne for mord nå...
Raven Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 Kjempefin bil! ble innspirert til å ta et skippertak på min egen nå. kul lakk! keep up the good work!
Hylland Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 dersom du ikkje har tapt noko på å fikse bilen din igjen, så bør du jo være fornøgd med at ein fiesta køyrte i deg... Merkelig med ulykker i rundkøyringer...Pleier å bli skylddeling, sjølv om det egentleg ikkje er noko som heiter det"!
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Utrolig flott bil du har der Er/(var) ikke helt fan av E36 men denne fikk meg til å skifte litt menig!! Mener også du bør beholde de baklyktene du har..eventuellt gå får de vanlige sorte! Lykke tl videre p.s: gi deg mens leken er god..kan fort bli for mye plast og bling,bling!!!
Crazy racing Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Angående Brock B1 felgene: Du får tak i dei på www.styling-tech.no og www.ctz.no Angående bilen: Grom bil sier jeg bare. kjempe fin..
seini Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Takker for kommentarer http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1111904 Jeg vurderer å selge gullet mitt, grunnet utflytting og alt det som følger med... Bilen ser fortsatt lik ut som på bildene, unntatt eksosanlegget. Satte på Scorpion-eksos i februar. Hvis noen er interessert eller har andre kommentarer angående salget, så send pm eller ta det over telefon, vil ikke ha dette i denne tråden takk
Mexos Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Da har denne bilen fått ny eier... fikk du igjen bra for bilen eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå