Gå til innhold

Noen fine E30 M3`r

Share

Anbefalte innlegg

Det er fire stykker de skriver om, i samme artikkelen. Det er tre kompiser som har de. Helge Vik har to av de, mens det er to andre karer som eier de to andre. Den oransje er en 316i som er ombygd til M3, og som har E36 M3 3.2-motor. :)

Og Helge Vik sin er bygd om fra 325i =)

Hvis man ser på spesifikasjonsboksene til de fire, så står det BMW "M3" E30 på alle. Så jeg tror faktisk ikke at noen av dem har vært M3 før, Helge har jo hatt en finger med på alle sammen. Ser du på andre reportasjer bruker de ikke " på modellnavn...

"Tok heller. Jag skulle aldrig få før mig att massakrera en ekta M3 på detta viset, bedyrar Helge. Massproducerade 316 eller 323 er derimot något helt annat, och det er sådana vi har byggt om her i Skien."

Den andre grå M3'n i reportasjen er jo han kameraten til BMWPower her på forumet er det ikke det da Gunnar? På bildet av motoren til den andre grå så står det under at ved fototilfellet var bilen Helges men er nu sald. Kanke skjønne annet enn at det er bilen til han kameraten til BMWPower? Samme felger, rød kalipere, samme farge osv...

Stig Johansen var forresten en tur med sin orange M3 i Tønsberg her forleden, dro på freskt ut fra esso :D Fortalte han brukte bilen godt :twisted:

Forøvrig det råeste bilbladet jeg har det her :D Skal få de 6 sidene scanna inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er fire stykker de skriver om, i samme artikkelen. Det er tre kompiser som har de. Helge Vik har to av de, mens det er to andre karer som eier de to andre. Den oransje er en 316i som er ombygd til M3, og som har E36 M3 3.2-motor. :)

Hvis man ser på spesifikasjonsboksene til de fire, så står det BMW "M3" E30 på alle. Så jeg tror faktisk ikke at noen av dem har vært M3 før, Helge har jo hatt en finger med på alle sammen. Ser du på andre reportasjer bruker de ikke " på modellnavn...

"Tok heller. Jag skulle aldrig få før mig att massakrera en ekta M3 på detta viset, bedyrar Helge. Massproducerade 316 eller 323 er derimot något helt annat, och det er sådana vi har byggt om her i Skien."

Den andre grå M3'n i reportasjen er jo han kameraten til BMWPower her på forumet er det ikke det da Gunnar? På bildet av motoren til den andre grå så står det under at ved fototilfellet var bilen Helges men er nu sald. Kanke skjønne annet enn at det er bilen til han kameraten til BMWPower? Samme felger, rød kalipere, samme farge osv...

Stig Johansen var forresten en tur med sin orange M3 i Tønsberg her forleden, dro på freskt ut fra esso :D Fortalte han brukte bilen godt :twisted:

Forøvrig det råeste bilbladet jeg har det her :D Skal få de 6 sidene scanna inn :D

Er det det siste Bilsport det er snakk om nå eller? Da må i såfall jeg på handletur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1mudfaxh]

Hva er prisen på de modellene?

Kunne vært interessant med et par på hylla på kontoret mitt. :)

Klikk deg inn på linken http://www.tinycars.no ,gå inn på biler og velg modelloversikt så ser du priser og kan se bilder av de forskjellige modellene ved å klikke på "navnet".Prisene varierer noe fra modell til modell :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge GS sin søkemotor : 320i Ikke 325i. Pirk :P

Jeg leste også artikkelen, mye intressant lesing der :D!

Det eneste jeg frustrerer meg over er hvorfor det ikke er en Norsk bilsport utgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg frustrerer meg over er hvorfor det ikke er en Norsk bilsport utgave!

Snakker du om hans grå M3? Det jeg skrev var rett ut fra Bilsport, pussig at det står der da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om hans grå M3? Det jeg skrev var rett ut fra Bilsport, pussig at det står der da...

Jeg snakker om den Silvergrå med ZE skilter. Den med S38 turbo. Den er laget på et 320 karosseri.

Den andre, en stålgrå M3, som Helge hadde før, men som er solgt (noe som står i samme teksten), var bygd på en 325 :)

Sitat:

"Jamført med den turboladdade silverpilen var Helges stålgrå 325 narmast en standardkonvertering, trots en Hartge M5-motor under locket. Vid fototillfallet var bilen Helges, men ar nu såld"

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...