Espen|3k Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Mye koslig her http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01573.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hvilken samling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Oppdatering Til deg maze, detta må være samme farge? Er det en bmw farge? Hakke fått med meg det... Og til alle dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Her var det mykje snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Se der ja Espen|3k .. Ganske lik min den der, foruten speila da. Skulle vel hatt slike speil jeg også. Fargen vet jeg ikke om er noen bmw farge. Eneste jeg vet er at bilen min ble lakkert om for 2år siden i tyskland. Mange ideer til felger også her ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Mye fett her ja! Sort/carbon panser er egentlig litt tøft, lurer på om det hadde passet på min...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Det er med skrekkblandet frykt at jeg leser reportasjen i siste Gatebil Magazine om M3'en der. Bortsett fra at han ikke har eksos på hver side bak, mangler en turbo og har den lille flippen på vinga så er det nøyaktig slik min kommer til å bli med farge og felger. Og krona på verket må jo være at eieren av den bilen heter Stian han også!! Ekkelt dette...hoho Så nå må jeg finne meg en annen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Mye fett her ja! Sort/carbon panser er egentlig litt tøft, lurer på om det hadde passet på min...? Nei, det får du ikke lov til Helt seriøst, det ville ødelagt hele helheten og inntrykket av bilen din... Bilen din må være som den er! Den blir ikke fetere, helt seriøst... Sort eller karbon panser ville som sagt ødelagt og fått den til å se ut som en halveis bil, eller wannabe racing bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 Jeg er enig med Espen. Keep it clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dreng Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Digger e30! M3 er bare drømmen! Med m5 motor <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Den siste bilen det er bilde av stod jo til salgs for en stund siden. Noen som vet hvor den havnet? Utrolig clean og lekker bil.. Det skader jo ikke med S50 turbo motor heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Den går i møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Den siste bilen det er bilde av stod jo til salgs for en stund siden. Noen som vet hvor den havnet? Utrolig clean og lekker bil.. Det skader jo ikke med S50 turbo motor heller Se hvilke biler "RMK" har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Ahaaaa.. Den var vel godkjent med motoren som står i også, var den ikke? Hvordan i all verden får en til det.. Tur til TÜV i Tyskland? Får vel legge inn et dårlig mobilbilde av min bil slik den står for øyeblikket også siden det er en bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå