Dr_S Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Er det for sent å bli med? Har en 1997 modell E-39 med original xenon med hella facelift-lykter. Kunne tenke med xenon i fjernlysene også! Hvilke pærer er det i fjernlysene på min bil? Leste i bruksanvisningen til bilen at det er HB3 men det er da originallyktene (Ikke facelift)Er det det samme på faceliftlyktene? Er nok litt seint ja. Var vel i oktober vi gjorde kjøpet Jeg vil tro det er samme pærer i faceliften som i standardlyktene. Send en mail til calle på dybviktrading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Det er faktisk litt vanskelig å se om ringene går helt rundt eller ikke, men jeg tror de gjør det. Betraktningsvinkelen ser ut til å være avgjørende for om man ser hele ringen eller ikke... Jeg er ganske sikker på at ringene går helt rundt men jeg har ikke sett de på nært hold med lys i. Det er noen finurlige glassringer som står helt for seg selv midt inne i lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Er det for sent å bli med? Har en 1997 modell E-39 med original xenon med hella facelift-lykter. Kunne tenke med xenon i fjernlysene også! Hvilke pærer er det i fjernlysene på min bil? Leste i bruksanvisningen til bilen at det er HB3 men det er da originallyktene (Ikke facelift)Er det det samme på faceliftlyktene? Er nok litt seint ja. Var vel i oktober vi gjorde kjøpet Jeg vil tro det er samme pærer i faceliften som i standardlyktene. Send en mail til calle på dybviktrading.no Går det ikke an å dra i gang ett gruppekjøp til? Eller var det et engangs tilfelle at det ble så bra rabatt ved mange kjøp? Har en annen bil som godt kunne hatt litt xenon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Min ene ballast sendes idag i retur grunnet defekt Får håpe ny sendes asap tilbake, kjip med gule lys nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Min ene ballast sendes idag i retur grunnet defekt Får håpe ny sendes asap tilbake, kjip med gule lys nå... Hehe, blir som dag og natt... Godt det er garanti på de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Min ene ballast sendes idag i retur grunnet defekt Får håpe ny sendes asap tilbake, kjip med gule lys nå... Det var da voldsomt til problemer med ditt kitt da Thomas . Først pære og så ballast, mitt virker helt perfekt heldigvis, bank i bordet . Skjønner at det er kjipt uten xenon, helt utrolig forskjell og så flott lys det blir på det vinterføre som er her om dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg blir med hvis det blir snakk om nytt gruppekjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Min ene ballast sendes idag i retur grunnet defekt Får håpe ny sendes asap tilbake, kjip med gule lys nå... Det var da voldsomt til problemer med ditt kitt da Thomas . Først pære og så ballast, mitt virker helt perfekt heldigvis, bank i bordet . Skjønner at det er kjipt uten xenon, helt utrolig forskjell og så flott lys det blir på det vinterføre som er her om dagen . Nå er alt av lys på skinner igjen Wee..Xenon er porrigt mot den hvite snøen vi har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg blir med hvis det blir snakk om nytt gruppekjøp.. Mulig det blir det her, hvis Dybvik er med på en avtale... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17176&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå