Gå til innhold

Gruppekjøp på Xenon-kit, les mer her

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Er det for sent å bli med? Har en 1997 modell E-39 med original xenon med hella facelift-lykter. Kunne tenke med xenon i fjernlysene også! Hvilke pærer er det i fjernlysene på min bil? Leste i bruksanvisningen til bilen at det er HB3 men det er da originallyktene (Ikke facelift)

Er det det samme på faceliftlyktene?

Er nok litt seint ja. Var vel i oktober vi gjorde kjøpet :) Jeg vil tro det er samme pærer i faceliften som i standardlyktene. Send en mail til calle på dybviktrading.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er faktisk litt vanskelig å se om ringene går helt rundt eller ikke, men jeg tror de gjør det. Betraktningsvinkelen ser ut til å være avgjørende for om man ser hele ringen eller ikke... :?

Jeg er ganske sikker på at ringene går helt rundt men jeg har ikke sett de på nært hold med lys i. Det er noen finurlige glassringer som står helt for seg selv midt inne i lykten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Er det for sent å bli med? Har en 1997 modell E-39 med original xenon med hella facelift-lykter. Kunne tenke med xenon i fjernlysene også! Hvilke pærer er det i fjernlysene på min bil? Leste i bruksanvisningen til bilen at det er HB3 men det er da originallyktene (Ikke facelift)

Er det det samme på faceliftlyktene?

Er nok litt seint ja. Var vel i oktober vi gjorde kjøpet :) Jeg vil tro det er samme pærer i faceliften som i standardlyktene. Send en mail til calle på dybviktrading.no

Går det ikke an å dra i gang ett gruppekjøp til? Eller var det et engangs tilfelle at det ble så bra rabatt ved mange kjøp? Har en annen bil som godt kunne hatt litt xenon... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ene ballast sendes idag i retur grunnet defekt :( Får håpe ny sendes asap tilbake, kjip med gule lys nå...

Det var da voldsomt til problemer med ditt kitt da Thomas :shock: . Først pære og så ballast, mitt virker helt perfekt heldigvis, bank i bordet :lol: .

Skjønner at det er kjipt uten xenon, helt utrolig forskjell og så flott lys det blir på det vinterføre som er her om dagen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Min ene ballast sendes idag i retur grunnet defekt :( Får håpe ny sendes asap tilbake, kjip med gule lys nå...

Det var da voldsomt til problemer med ditt kitt da Thomas :shock: . Først pære og så ballast, mitt virker helt perfekt heldigvis, bank i bordet :lol: .

Skjønner at det er kjipt uten xenon, helt utrolig forskjell og så flott lys det blir på det vinterføre som er her om dagen :P .

Nå er alt av lys på skinner igjen :) Wee..Xenon er porrigt mot den hvite snøen vi har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...