[space] Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 bruk cola på kromstussen,er det beste og billigste produktet jeg har prøvd til nå Jeg har pussa en del med ketchup også. Ikke på bilen da, men pussa en 101mm kanonhylse. Det var kobber da. la på et lag ketchup og pussa det av dagen etter. Utrolig effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 seriøst cola er det beste å rengjøre slikt med, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Sier jo litt om hvor bra det er for tenna også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 har også prøvd med cola på crom stotfanger til e28 som var endel rust på og den ble blank og fin! cola smaker jo dritt så d d rikker jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Gnikka du får hånd? eller brukte du polermaskin/borrmaskin. Bormaskin med poler-rondell der jeg kom til, gnikka for hånd der alt annet var utilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Trott, litt av en kontrast! Og ja, Autosol er konge. Fattern har alltid noen slike tuber liggende. Det er tingen for å få de to pottene mm. på motorsykkelen til å glinse. De får gjennomgå, siden de ligger helt nede mot bakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Husk at Autosol ikke skal brukes på lakkerte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Husk at Autosol ikke skal brukes på lakkerte felger! Hva legger du i "lakkerte felger" egentlig? Grunnen til at jeg spør er fordi de fleste alufelger vel er belagt med klarlakk? Hvis det er så, tar dette skade av Autosol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 ...flott!, då veit eg kva eg skal få stussen blank med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Jepp.. Autosol gjør susen. har det på felga mine hvert år.. Har du chrome felger eller funker d på alufelger også?? Er d et rengjøringmiddel eller et slags glansmiddel som påføres etter vask? har alu felger jeg.. tok på autosol på felgene før jeg satt de på bilen i våres.. da trenger jeg ikke å vaske så veldig nøye hver gang da jeg har så mange eiker og "kronglete" steder å komme til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Fikk lyst å prøve dette ja..DTM-pottene og felgene.. men sto noe her om lakkerte felger? vil ikke ødelegge 18-tommene akkurat.. har slike.. trygt og bruke Autosol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Autosol er fin å rense lakk med også men man må være forsiktig. Tar jeg ikke feil står det på produktet at det kan brukes på lakk også. Bruk det som en grov rubbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå