jørn_318i Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 ta å se på denna videoen her, noe så sjukt http://www.realmofexcursion.com/videos/ ... mmer.1.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Å faen!!! Trodde Cerwin vega stroker 18" var rå!! Denne spiser strokern til frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Fy f... Dette er det råeste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Å fytte rakkern, dette er det råeste eg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 d va en stor jævel ja gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 eeeh..... FY FAN I HÆ......!!! Den dær blåser hjernen ut av nesa...... !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hehe.. må være surt for den at jeg spiller dobbelt så høyt med en 10 tommer!! haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 syyyyyyyyyyyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 patrick b: du må ikke undervurdere stroker da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 BIG PAPA!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 patrick b: du må ikke undervurdere stroker da... ¨ Er klar over hva den er god for, og det er stikkontakten Det har jeg sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Sier bare ikke mist kaffekoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 hahaha, den der var heeelt konge! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Skummel den der bassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 patrick b: du må ikke undervurdere stroker da... ¨ Er klar over hva den er god for, og det er stikkontakten Det har jeg sett! Greit nok at en Stroker takler 230v 50Hz. Men spiller den pent? NEI! Rølpebass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå