Gå til innhold

da ble plutselig bilen en større prosjekt!!nå me bilder!

mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir oppgitt av å lese her.. ALLE (bortsett fra sossene som har fått bil av pappa og bare vet åssen man fyller bensin) har gjort det her.. Når det ikke er en bil å se, man har en E30 som er lett i rævva med 170 gamp, er det få som klarer å motstå fristelsen av å legga'n sidelengs. Var ikke så altfor lurt å gjøre dette med passasjer i bilen, det skal jeg være enig i, men til det andre som spessielt "Gizle" sier..det funker bare ikke.. Han dreit seg ut, han tar konsekvensene, han har vel lært litt? la det være med det.. slutt å mas på mEHE om hvordan han skal oppføre seg i trafikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tydligvis mange drittunger på dette forumet. Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på alder.

Alle har vært ung, og jeg har selv gjort mindre smarte ting bak rattet, men jeg har likevel ALDRI vært i nærheten av å oppleve noe sånt som dette. Jeg har hatt lappen i snart 10 år og har fremdeles til gode å være involvert i/forårsake alvorlige uhell.

Jeg må bare få lov til å sende en takk til deg, mEhE og alle dere andre som gjør en hederlig innsats for at jeg skal få lov til å betale skyhøy forsikring på min 14 år gamle BMW. :roll:

Det går faktisk an å leke seg på offentlig vei uten å sette seg selv og andre i fare. Bruk nøtten før dere setter dere bak rattet. Klarer dere ikke det får dere ta bussen.

Ut over dette er jeg 110% enig i det som Gizle skriver, og synes det er skikkelig lavmål av dere som hakker på han fordi han kommer med en moralpreken som er helt på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få lov til å sende en takk til deg, mEhE og alle dere andre som gjør en hederlig innsats for at jeg skal få lov til å betale skyhøy forsikring på min 14 år gamle BMW. :roll:

Nå har vel ikke ulykkesstatistikk alt å si på hvor mye man betaler i forsikring. Dessuten har mEHE allerede skrevet at han ikke skal ta det på forsikringen noen ganger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel ikke ulykkesstatistikk alt å si på hvor mye man betaler i forsikring. Dessuten har mEHE allerede skrevet at han ikke skal ta det på forsikringen noen ganger nå.
Ulykkesstatistikken har alt å si, og på statistikken står denne fremdeles som en kræsjet BMW. Det er det forsikringsselskapene ser på når de beregner premie til oss alle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis mange drittunger på dette forumet. Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på alder.

Alle har vært ung, og jeg har selv gjort mindre smarte ting bak rattet, men jeg har likevel ALDRI vært i nærheten av å oppleve noe sånt som dette. Jeg har hatt lappen i snart 10 år og har fremdeles til gode å være involvert i/forårsake alvorlige uhell.

Det går faktisk an å leke seg på offentlig vei uten å sette seg selv og andre i fare. Bruk nøtten før dere setter dere bak rattet. Klarer dere ikke det får dere ta bussen.

Ut over dette er jeg 110% enig i det som Gizle skriver, og synes det er skikkelig lavmål av dere som hakker på han fordi han kommer med en moralpreken som er helt på sin plass.

Herregud...er det mulig!

Quote: "Alle har vært ung, og jeg har selv gjort mindre smarte ting bak rattet, men jeg har likevel ALDRI vært i nærheten av å oppleve noe sånt som dette. Jeg har hatt lappen i snart 10 år og har fremdeles til gode å være involvert i/forårsake alvorlige uhell."

Kanskje du har hatt flaks da? Alle bilinteresserte synes det er gøy å slenge litt med rævva på en rwd bil med litt power, man kan være uheldig.. og meHE var meget uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulykkesstatistikken har alt å si, og på statistikken står denne fremdeles som en kræsjet BMW. Det er det forsikringsselskapene ser på når de beregner premie til oss alle.

HK, chassis, har ikke det noe å si. En E36 M3 er dyrere enn alle andre 3xx biler å forsikre. Er det en bil som man ser på taket rundt hver sving? Det er kanskje litt satt på spissen, men poenget er at statistikk ikke betyr alt, men det har mye å si, helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at det er mange her på forumet som er perfekt. De har aldri gjort en feil i livet. De har dermed rett til å fortelle oss som uperfekte hvordan det skal gjøres/ ikke gjøres.

Men dette blir bare for dumt. Jeg tror ikke det finnes en eneste ungdom med ferskt førerkort som ikke har testet grensene. Hvorvidt det gikk bra eller galt, det har kun med flaks å gjøre. Jeg kjørte mange ganger "idiot". Men det gikk bra, og man tror etter hvert at det ikke kan gå galt. Men til slutt gikk det galt.

Jeg kjører ikke lengre "idiot", men det er fordi jeg har erfart følgene av at det går galt. Ungdom vil ALLTID testet grensene, og dermed vil det for noen gå galt.

Kom derfor ikke med moralprekner. Men duverden, det er greit å komme med råd, oppfordre til å kjøre forsiktig. Men det gjøres på en vennelig tone, og uten å påstå at en selv er perfekt.

ALLE HAR GJORT EN FEIL EN GANG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med bilen din meHe, slikt som sjer det desverre:(

Dere som rakker ned på han.. Mener dere at dere ALDRI og da mener jeg ALDRI har kjørt uforsvarlig i trafikken, og vært nær en krasj? da har dere myye å ta igjen.

Synes dere oppfører dere teit ass, blir det samme som å kjefte på noen fordi de mistet kontrollen over en bil når det er glatt. men ok, dere er vel perfekte sjåfører, har vel aldri kjørt for fort heller, er uforsvarlig det og, hvordan tror du mange i motorsporten har blitt så gode som de er? de har vraket maange biler t.o.m på bane, og han derre mäkinen, er han uforsvarlig siden han kjørte av veien? Feilberegning heter det, det er noe alle gjør før eller siden, synes det er unødvendig å rakke ned på noen som har gjort en feil, og han har helt sikkert lært av d, vist ikke hadde han vel skrevet "tøfft" eller noe i den dur som topic??

synes det er en del folk som later som de er voksnere en de er her inne, hvorfor ikke en litt vennlig tone som det er ellers her? for det er egentli et kjempe godt miljø her, har du noe å rakke ned på? si det til den på pm eller ti stilt.. synes i hvertfall jeg...

mvh. meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...