*MrB* Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Herregud...er det mulig! Quote: "Alle har vært ung, og jeg har selv gjort mindre smarte ting bak rattet, men jeg har likevel ALDRI vært i nærheten av å oppleve noe sånt som dette. Jeg har hatt lappen i snart 10 år og har fremdeles til gode å være involvert i/forårsake alvorlige uhell." Kanskje du har hatt flaks da? Alle bilinteresserte synes det er gøy å slenge litt med rævva på en rwd bil med litt power, man kan være uheldig.. og meHE var meget uheldig. Mehe var dum og fikk som fortjent. dette har han innrømmet selv og. Å hive bilen igennom et kryss i avsindig fart med sleng og velt som resultat har jeg aldri gjort. Ja, alt jeg har gjort bak et ratt er ikke like smart, men jeg har aldri vært i nærheten av å sette meg selv eller andre i fare sånn som her. Det har ikke noe med flaks å gjøre. Det er ganske enkelt fordi jeg tenker konsekvenser når jeg setter meg i bilen. Det lærte jeg meg tidlig. Klart det er gøy å sladde og herje på, men dette har ingenting på offentlig vei å gjøre. I hvertfall ikke når sjåføren ikke er i stand til å kontrollere kjøretøyet. Hvis du ikke er i stand til å kjøre en 325 (eller en annen sterk bakhjulstrekker) uten å sladde og herje i annenhver sving bør du seriøst vurdere å kjøpe deg en daewoo med 50 hk og forhjulsdrift. Noe annet har ikke du godt av å eie da. BMWklubben arrangerer flere treff i året, både lokalt og nasjonalt, med nok av muligheter for å rase fra seg under kontrollerte former, men spørs om dere er velkommen der med den holdningen mange av dere viser. For en gjeng. Egoistiske snørrunger som tror de fikser alt og som ikke tenker på andre enn seg selv. Det er utspillene deres som gir vann på møllen til sidrævva organisasjoner som trygg trafikk. Dette forumet begynner dessverre å ligne mer og mer på bilforumet (fjortisforumet). Tror jeg skal gå tilbake til å bruke bmwccn forumet igjen. Elendig lay out på forumet, men i det minste en hyggelig, voksen og seriøs tone. Ingen er perfekt. Heller ikke jeg. Men når folk begynner å kjefte og slenge dritt til de som prøver å snakke fornuft blir jeg ganske oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 men hvem er du som har rett til å snakke "fornuft" til han da? har han bedt om det? moralpreken osv kan moren eller dama ta seg av, ikke du som ikke kjenner han engang(siden du skriver det på nett).. greitnokk du kan si det er unødvendig osv, men hold det til det da, drit i moralpreken, hører bare hjemme fra moren eller faren elns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Blir oppgitt av å lese her.. ALLE (bortsett fra sossene som har fått bil av pappa og bare vet åssen man fyller bensin) har gjort det her.. Når det ikke er en bil å se, man har en E30 som er lett i rævva med 170 gamp, er det få som klarer å motstå fristelsen av å legga'n sidelengs. Var ikke så altfor lurt å gjøre dette med passasjer i bilen, det skal jeg være enig i, men til det andre som spessielt "Gizle" sier..det funker bare ikke.. Han dreit seg ut, han tar konsekvensene, han har vel lært litt? la det være med det.. slutt å mas på mEHE om hvordan han skal oppføre seg i trafikken.. Haha! Synd med bilen mEHE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 ... Tror jeg skal gå tilbake til å bruke bmwccn forumet igjen. Elendig lay out på forumet, men i det minste en hyggelig, voksen og seriøs tone ... Ja! Og dette er min siste post på dette fora! Hvis gjengen her inne ikke fatter en pekefinger på et forhold som ikke bare kunne ha tatt livet av seg selv og kjæresten sin, men andre .... fotgjengere, barn .... samme hva, ja da er hver eneste av som som IKKE tar til seg en liten moralpreken, barnslige, umodne og underkvalifisert til lappen på bil. Takk for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Mehe var dum og fikk som fortjent. dette har han innrømmet selv og. For en gjeng. Egoistiske snørrunger som tror de fikser alt og som ikke tenker på andre enn seg selv. Det er utspillene deres som gir vann på møllen til sidrævva organisasjoner som trygg trafikk. Dette forumet begynner dessverre å ligne mer og mer på bilforumet (fjortisforumet). Tror jeg skal gå tilbake til å bruke bmwccn forumet igjen. Elendig lay out på forumet, men i det minste en hyggelig, voksen og seriøs tone. Ingen er perfekt. Heller ikke jeg. Men når folk begynner å kjefte og slenge dritt til de som prøver å snakke fornuft blir jeg ganske oppgitt. Nå får du slappe av et par hakk her Bjarte, greit at du blir provosert av dette temaet men du trenger ikke rakke ned på alle andre som er her og begynne å kritisere "layouten" på forumet. Nå får du skjerpe deg ! Hvis ikke du liker dette forumet så trenger vi hverken ha deg eller Gizle (som forøvrig kanskje heter Gisle ?!) her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå