marius paulsen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 trur eg er innenfor +-1% faktisk ,er jo ikke noe store orginal hjul på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 trur eg er innenfor +-1% faktisk ,er jo ikke noe store orginal hjul på min! ...nei det kom nok på neste modell i 5-serien.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Den ble meget pen ja angrer litt på at jeg solgte den! og baklyktene er fine de, selfølgelig det var jo jeg som fikk de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Den ble meget pen ja angrer litt på at jeg solgte den! og baklyktene er fine de, selfølgelig det var jo jeg som fikk de på ...dersom det var du som eigde bilen før Paulsen Brothers, så kan den ikkje ha vore i same stand som no...dersom han har kosta 100.000,- på den...eller er det eg som bomma grovt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 bilen var i god stand,men det var ikke stereo,andre felger og ganske sliten lakk! men kjøpte den fordi den var i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Den ble meget pen ja angrer litt på at jeg solgte den! og baklyktene er fine de, selfølgelig det var jo jeg som fikk de på ...dersom det var du som eigde bilen før Paulsen Brothers, så kan den ikkje ha vore i same stand som no...dersom han har kosta 100.000,- på den...eller er det eg som bomma grovt? er dyrt med bil vettu stereo ca 40k felger 13k eksos 9k lakk 18k er jo oppe i 80k alerede og kan ramse opp mye mere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 nydelig bil... ikke mer og si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Den ble meget pen ja angrer litt på at jeg solgte den! og baklyktene er fine de, selfølgelig det var jo jeg som fikk de på ...dersom det var du som eigde bilen før Paulsen Brothers, så kan den ikkje ha vore i same stand som no...dersom han har kosta 100.000,- på den...eller er det eg som bomma grovt? Nei, da så den selfølgelig ikke slik ut som nå. men lakk felger og stor stereo ++ koster! men så ble den jo dritfin og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Feit bil Paulsen B, er skikkelig mesunnelig på nylakka bil . Hvilke merke er de angel eyes lyktene dine, vurderer det på min Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 tror det er inpro lykter,kjøpt hos gs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå