[space] Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Nå bygger de den alpine x5'en på discovery! (18.30) Den på bildene her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9898 regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Har desverre ikke Discovery lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 kjøpte plusspakke på upc for 3 uker siden bare for å få det. Utrolig mange interessante programmer. ikke minst som har med motor å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Discovery er absolutt verdt å ha! Nedgraderte fra Entertain til Familie (kuttet ut filmkanalene) tidligere i år, og det var kun Discovery som gjorde at jeg ikke gikk helt ned til Local (NRK1, 2, TV2, TVN). Kunne gjerne betalt halvparten av prisen for Familie hvis jeg hadde fått kun Discovery i tillegg til Local-kanalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Gjekk glipp av dette...pokker! Ellers har eg same kanaloppfatning som "Erik E46 Einum" + at ungane lika disney!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jeg ser på andre kanaler innimellom jeg også, bl.a. Tom&Jerry på Cartoon og TopGear på BBC, siden jeg først har de. Men jeg hadde ikke savnet de veldig om jeg ikke hadde hatt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 De sendte programmet i går også i 11-12 tiden. Fikk ikke med meg hele. Gikk glipp av det i dag også. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Programmene sendes ofte mange ganger på Discovery, men dessverre ser det ut for på http://interaktiv.vg.no/tvguiden/kanal_ ... hp?kan=206 at episode 18 av Rides som gikk idag ikke går flere ganger, for neste sending av Rides er på lørdag, og det er episode 19! Ingen som har tatt opp dette og kan legge det ut for nedlasting da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ingen som har tatt opp dette og kan legge det ut for nedlasting da? Please! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå