WAR_lock Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 http://www.leenks.com/gallery374-all.htm synst eg så en bmw der lurer på hva di bilene går for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hvis bilene er fabriksnye tror jeg ikke at de blir solgt til en kunde, men kjørt direkte til en lukket gjenbruksstasjon/høgger. Jeg husker forøvrig for 15-20 år siden da nybilsterminalen i Drammen (inkl. bl.a hele rådhusplassen i Oslo) sto under vann etter en kraftig storm/springflod og temmelig mange nye biler likeledes sto parkert under vann. Få om noen biler kom på markedet bortsett fra noen noen hundrede Ford Sierra´er som ble ombygget etter vannskadene til pickup´er (små lastebiler) og solgt billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 huff.,.. tenk å fått en slik da, tørket den hjemme i garasjen og så hadde man en ny flott bil.... hvis ikke noe var ødelagt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 huff.,.. tenk å fått en slik da, tørket den hjemme i garasjen og så hadde man en ny flott bil.... hvis ikke noe var ødelagt da... Flomvannet på kontinentet innholder alt fra kjemikaler til kloakk...i Norge var det kun saltvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Synes det ser ut som kun VAG-biler jeg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 VAG... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Er vel ingen nye BMW som har slik takantenne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Lignet faktisk litt på den nye Passast'n. Men, VAG\VW samme ulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå