Gå til innhold

Tidsforbruk på Forumet

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Det er veldig varierende hvor lang tid jeg bruker på bimmers, men trolig alt fra 5-10 minutter til et par timer hver dag...selvfølgelig litt avhengig av hva som diskuteres. Jeg tror faktisk at jeg for tiden er her mer enn jeg er på BMWCCN´s forum... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at jeg for tiden er her mer enn jeg er på BMWCCN´s forum... :D

Sånn er det med meg også, men nå har jeg vært uten internett pga flytting i lang tid, så nå er abstinensene VELDIG påtrengende iht begge forumene. Når jeg har nettet tilgjengelig så er jeg nok her fra 10 min til flere timer daglig, alt etter som hvor mye jeg jobber o.l....

Kongeforum dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre Tommy! :)

Det er liten tvil om at det fort går med litt tid her inne... ;)

Ang. triks for å få slutt på avhengigheten.. da jeg var i min verste avhengighetstid, for 8-10 år siden, før ADSL/fastlinjer var særlig utbredt, tok foreldrene mine telefonledningene. Hjalp jo selvfølgelig aldri, siden jeg hadde en haug på lur. Kom meg alltid på nett uansett hva de gjorde. En kompis måtte derimot gi tapt for faren som skulle stoppe spillemanien hans. Det var da CM det gikk i (fotballspillet, ikke online), og faren begynte med å ta skjermkabelen. Ny skjermkabel fikk de kjapt tak i og var i full gang igjen. Men så forsvant hele skjermen. Da var slaget tapt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...