Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hei personleg varierer det veldig kor mye tid eg bruker her på forumet men det går gjennomsnittleg en til tre timer per dag tror eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 samme her tror jeg går ut og inn her opptil 50ganger om dagen, hehe må få med seg så mye som mulig, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 kommer på skolen på mårran, å fyk rætt inn på vg, bimmers å blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg går inn her hver gang jeg er på internett, noe som kan variere veldig. Men jeg er her ganske ofte Konge side!! Dette er faktisk den siden jeg er på mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hakke vært medlem så lenge her, men går rett inn hit så for jeg får mulighet. Syns det er mye bra info og folka her virker hyggelige. Kjærringa beg. nesten å bli litt sjalu, får ikke oppmerksomhet lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Det er veldig varierende hvor lang tid jeg bruker på bimmers, men trolig alt fra 5-10 minutter til et par timer hver dag...selvfølgelig litt avhengig av hva som diskuteres. Jeg tror faktisk at jeg for tiden er her mer enn jeg er på BMWCCN´s forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg tror faktisk at jeg for tiden er her mer enn jeg er på BMWCCN´s forum... Sånn er det med meg også, men nå har jeg vært uten internett pga flytting i lang tid, så nå er abstinensene VELDIG påtrengende iht begge forumene. Når jeg har nettet tilgjengelig så er jeg nok her fra 10 min til flere timer daglig, alt etter som hvor mye jeg jobber o.l.... Kongeforum dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 hmm varierer fra 2-4timer om dagen vil jeg tru... har altid bimmers.no oppe... ligger og ser på en tv-serie så plusleig stopper jeg episoden et par min bare for og se på Bimmers (er rett og slett hekta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 fins det noen kur mot avhengig heten? Eneste som eg prioritere før forumet når eg er heime og har god tid er vel sex med dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Kapp linja til ADSL-modemet eller skyt PC'n. Selv har jeg skaffet meg en PDA meg internett-tilgang slik at jeg kan få surfa selv med defekt ADSL-linje hjemme (venter på SHDSL)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg er vel inne ca 1/2 - 1 time til dagen, å kommer til å fortsette med det, fordi om jeg har solgt BMW'en, og bestilt en ny VW Touran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Så ofte jeg har tid. Gullforum! Og til Ettertenning: Din prioriteringer er helt feil!!! Tenk deg heller en god omgang gjennom Bimmers.no så heller litt ettertenning senere!! LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 Så ofte jeg har tid. Gullforum! Og til Ettertenning: Din prioriteringer er helt feil!!! Tenk deg heller en god omgang gjennom Bimmers.no så heller litt ettertenning senere!! LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Er innom 5-6 ganger i uken Men bor på AVforum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Godt å høre Tommy! Det er liten tvil om at det fort går med litt tid her inne... Ang. triks for å få slutt på avhengigheten.. da jeg var i min verste avhengighetstid, for 8-10 år siden, før ADSL/fastlinjer var særlig utbredt, tok foreldrene mine telefonledningene. Hjalp jo selvfølgelig aldri, siden jeg hadde en haug på lur. Kom meg alltid på nett uansett hva de gjorde. En kompis måtte derimot gi tapt for faren som skulle stoppe spillemanien hans. Det var da CM det gikk i (fotballspillet, ikke online), og faren begynte med å ta skjermkabelen. Ny skjermkabel fikk de kjapt tak i og var i full gang igjen. Men så forsvant hele skjermen. Da var slaget tapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå