Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei Neon, kan du sende meg litt specs på det der på msn? Skal gjøre akkurat det samme. :)

vippa du mener? har masse info ang bygging av en slik. hvor mye de tåler, byggetegninger etc=)

Kan godt sende til meg også hvis du gidder!

Skrevet

takker:)

har gjort litt siden sist.

hele bakstillingen er nede. mellomaksel og bensintanken er også borte!

og jeg har startet på tektyl fjerning, noe som ikke er så fryktelig morsomt.

tar bilder neste gang jeg er der ute :)

Skrevet

hei der.. rått prosjet... så du sko ha 745 turbo motor i den... vet du va som må te for å få nedi den motoren i e30en? kan få kjøpt ein sånn motor men er så skeptisk pga arbeide ved å få den i bilen... setter veldi pris på svar=)på forhand takk...

Skrevet

hei der.. rått prosjet... så du sko ha 745 turbo motor i den... vet du va som må te for å få nedi den motoren i e30en? kan få kjøpt ein sånn motor men er så skeptisk pga arbeide ved å få den i bilen... setter veldi pris på svar=)på forhand takk...

Skrevet

skal ha M30b35 motoren som skal turbokonverteres.

for å bytte til 745 motor må du banke litt på torpedoveggen(må ikke, men burde for bedre vektfordeling) nye motorfester må kjøpes og mellomaksel kortes.

Skrevet

må ha ett litt spesielt motorfeste for å få turboen til å passe, lage hull i forsterkninga for å skru på slangeklemma på trykkrøret, og blir trangt mellom kompressorhuset og mutteren som skal på motorgummien:) litt slik og litt sånn så går det:)

Skrevet

Hehe.. Ja, det er ikke overdrevent med svar man får i prosjektforumet.. men de fleste bare ser og beundrer tenker jeg.

Blir iallefall bra det her Christian! Gleder meg til å se den ferdig.

Skrevet

halve bakplata er skåret bort nå. nedfellinga på høyre side i bagasjerommet er også skåret til halvparten.(lik som den på venstre side nå) div rust hull er også skåret vekk. bilder kommer neste gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...