Rage-A Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Dette bildet er snop! http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=46623 Joda...de kunne kjøre bil i 1978 også...4 år før E30 kom på markedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 hva om de bygger en m versjon av den nye 1-serien? kommer den og til å hete m1? er jo bare tidspørsmål før det sjer.har jo fallerede fått en rekkesekser nedi den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Stemmer det at noen av disse bilene ble levert/ eller rettere sagt bygget med V12 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 M1 SpecsCylinders: 6 in-line, mid mounted Capacity: 3453cc Power: 277hp @ 6500rpm Torque: 243lb @ 5000rpm Weight: 3175lb Max Speed: 162mph Acceleration: 0-100kmh(62mph) in 5.6sec Fuel Consuption: 14.4mpg Front Wheels/Tires: Alloy 7x16 205/55 VR16 Rear Wheels/Tires: Alloy 8x16 225/50 VR 16 Engine Mangement System: Kugelfischer-Bosh Mechanical injection Vet ikke jeg, men det virker trangt der bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 jcvold: Dersom 1-serien kommer i M-utgave så blir det nok M1 som blir modellbetegnelsen. Det er liksom ikke så mange andre alternativ heller... Men det vanner kraftig ut begrepet "M1"! K Landre: Det har jeg aldri hørt om, men som BalleKnalle skriver, det virker utrolig trangt der. Dessuten hadde ikke BMW V12-motorer i produksjon så tidlig, så jeg regner det som høyst usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Oki, men da stemmer sikkert d. Synes selv at d så utrolig trangt ut baki der så da kan d nok regnes som nokså usannsynlig ja. Var bare onkelen min som mente på at det gikk en slik bil på begynnelsen av -80 tallet i Ålesund. Men jeg regner med at d er en annen bil han må sett da, og at han husker litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 men er det sagt noe om at det blir en "ny" M1? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Dette bildet er snop! flott bilde, og fototeknisk meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Var kult det bilde med den breiersen ja! Skulle bare vært mer røøøyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 K Landre: Såvidt jeg vet så har det ikke eksistert BMW M1 her i Norge før etter tusenårsskiftet, muligens slutten av 90-tallet. Så onkelen din husker temmelig sikkert feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå