Gå til innhold

Kappkjøring

jcvold
 Share

Kappkjører du?  

99 stemmer

1. 1. Kappkjører du?

• Nei,aldri
      30
    • ja,alltid!
      3
    • ja,når anledningen byr seg
      67

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kappkjøring er veldig morro, men det er mange ganger det går på syke. hvertfall her i norge hvor det er mye svinger og dritt, den som har mest forstand i huet taper, for er man fornuftig så tør man ikke kappkjøre....

Men jeg kappkjører når det byr seg ja, vist faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikkje kalle d kappkjøring men eg elsker å kjøre fra stygge rånere som kommer opp på siden av meg i sin solfalmete, rustet og blodharrye volvo 240 som de tror de kan kjøre fra alle med!

Da er d deilig å bare trykke gassen i bånn og forsvinne inn i solnedgangen :lol:

Rart med d egentlig at med en gang folk får litt styling på bilen sin så tror de at den går fort.... Selvom d bare er en peugote 106 eller golf 1,6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,kappkjører med de som prøver seg,eller kjører forbi.kappkjørte med en bil på motorveien i danmark i sommer,som var så styla at jeg kunne ikke se hvilket merke det var,han hang på ei stund... så giraq jeg ned,og trakka flatt.hadde 200 i det jeg passerte han,da gadd han ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kappkjører ikke og hva slags bil (av skikkelig kvalitet) skal jeg egentlig kappkjøre mot uten å tape når jeg har en E46 318d Touring med hele 115 dieselhestekrefter ? :lol:

Type gammel Lada kanskje? :lol:

Lada er da ikke en bil med en skikkelig kvalitet ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kappkjører ikke og hva slags bil (av skikkelig kvalitet) skal jeg egentlig kappkjøre mot uten å tape når jeg har en E46 318d Touring med hele 115 dieselhestekrefter ? :lol:

Meg f.eks... :P

316i/518i skulle også være lett match for deg. ;)

Hvis din 520i stadig har 129 hestekrefter tviler jeg på om jeg ville ha vunnet en kappkjøring mot deg...kanskje på litt svingete veier iom. at E46 med faceliften er litt mer agil enn en gammel E34 520i, men ellers ikke. :D En gammel 518i burde jeg imidlertid ha gode muligheter mot. :lol:

Din bil har forøvrig ca. 11,94 Kg/HK og min bil har ca. 12,60 Kg/HK. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...