Gå til innhold

Kappkjøring

jcvold
 Share

Kappkjører du?  

99 stemmer

1. 1. Kappkjører du?

• Nei,aldri
      30
    • ja,alltid!
      3
    • ja,når anledningen byr seg
      67

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men uansett, hva gjør vel onkel blå vist han sitter på kontoret, shell eller mix og spiser pølser og blir oppringt av noen som vil anmelde noen som kjører for fort? løper ut i bilen og skal ta han for alle middler? tror ikke d, de gidder ikke sjekke det engang. han er jo borte for lenge siden.. men uansett så hva er problemet om en dragger litt på en laaang slett strekke med null trafikk? vist folk absolutt skal ha bort all kappkjøring, så bygg bilbane som folk har tilgang til da ffs!! kappkjøring er etter min mening morsomt så lenge jeg føler meg trygg på den jeg kjører med og den vi kjører mot..

Dere som sier dere ringer onkel blå: Kan dere si med hånda på hjertet at dere aldri har kappkjørt eller kjørt tull? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som har snakket om å ringe politiet har snakket om det i de i tilfelle vi selv har vært på tur forbi, og den andre bilen hadde presset med å øke hastigheten. Det blir noe helt annet enn å ringe politi om en ser noen som kjører for fort. Det er dessuten STOR forskjell på å kjøre litt for fort, og det å kjøre fullstendig idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kappkjører litt jeg og,til en viss grad,men bare en gang har jeg hvert på nippet til å ringe snuten : var på vei fra sverige til rudskogen og var akkurat ferdig med 100 sona rett over grensa der.kjørte sammen med en annen bmw cab,og da vi skulle inn på 1 felts vei,prøvde en mazda seg å skille oss,men klarte det ikke,og rett etterpå ,i en uoversiktelig bakke,kommer denne mazda 626,fullastet med "våre nye landsmenn" for full pedal,og presser seg inn mellom våre to bmw`er,selv om vi lå ganske tett,så jeg måtte hugge i bremsa!da blei jeg forbanna!! men kjørte forbi de senere med en lang finger opp takluka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...