Aama_Racing Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 syntes bilen så grei ut jeg, va litt mye men, fjernet klistermerkene, "badlooken" å vinget(mot en litt mer diskre), og lakket den i en farge så hadde den jo vært drit rå i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Æsj for noen farger, går ikke sammen i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Da er det noe grunnleggende feil med designet av den panserforlengeren.Står og ser på min egen E46 gjennom vinduet nå, og det er fullt mulig å endre radien fra hjørnet på panseret og inn mot nyrene, uten at panseret må bøyes ned foran lykta helt ute ved overgangen mellom skjerm og panser. Jeg synes også at avslutningen av böse blick inn mot nyrene burde vært mer tilpasset den buen som er der originalt. spør du meg, så er dette misslykka! Denne ombyggjaren har ikkje auge for "linjer"...enig med erik, panseret over lykta kunne vore mange hakk høgare nivå på.... Til gjengjeld så likte eg ikkje resten heller...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Første jeg har og si er : Tjaaaa..... *gruble*V el hadde det vært min bil og mine penger, hadde jeg brukt dem på motor og understell ! Burde få skvisa ut 240 hk + for den summen han hadde lagt ned der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Første jeg har og si er : Tjaaaa..... *gruble*V el hadde det vært min bil og mine penger, hadde jeg brukt dem på motor og understell ! Burde få skvisa ut 240 hk + for den summen han hadde lagt ned der.. Ehh? Bilen koster 120 000 kr over det vanlige E46 320i koster. Kommer mye lenger enn 240 hester med 120 000 kr. Hvertfall hvis man kjøper brukte deler. Fått en 400-600 hester for ca 20 000 vel. Brukt resten på øl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Synes bilen hadde vært rå hvis M3 tinga forsvant, klistremerkene ble borte og den hadde hatt to dører mindre.. Men hadde det vært bilen min hadde jeg nok driti i all plasten og heller lagt penga i motor og understell gitt.. For 120.000 hadde det der vært en 500hk turbomaskin som brukte bakdekk som en..ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 ":20wszntc]Pinlig at ikke baklyktene er linet opp da.Ikke kjøpt nye til luka, så den hvite delen er ikke rett. OJ! Den så jeg ikke, men du har helt rett: En liten "tabbe". Litt for dårlig med to slike på en bil som er påkostet såpass, og egentlig er veldig gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 fyfaen, dette var skamm stygt enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Synes faktisk den var litt stilig jeg da. Ikke lik noen andre biler i Norge. Den blir garantert lagt merke til men ikke pga den er "stygg" eller "ikke gjennomført". Rett og slett for at den er spesiell og stilig. Denne var vel en av de bedre bilene de har modda. Småting som er blitt nevnt her kan fort fikses. Utenom det med panseret da, så hadde jeg hatt pengene har det vel blitt en slik en. Og, det er vel ikke alle som tenker HK hele tiden Bimmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Synes faktisk den var litt stilig jeg da. Ikke lik noen andre biler i Norge. Den blir garantert lagt merke til men ikke pga den er "stygg" eller "ikke gjennomført". Rett og slett for at den er spesiell og stilig. Jeg er 100% uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Jeg synes også lakken var tøff. Og hadde resten av bilen vært litt mer moderat så er det ikke usannsynlig at jeg hadde hatt lyst på den faktisk! Baklyktene er meget enkle å fikse, men jeg hadde bytta selve lyktene, ikke de på bakluka, for jeg liker de før faceliften bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Så den bilen "live" på Lånke i dag. Meget spessiel bil i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Dette er smak og behag. Bilen har sanka premiar allerede. Sjølv om at den rulla ut av garasjen for ei "minimal" stund tilbake. Tillpassningen "her og der" reknar eg med blir oppattretta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Dette er smak og behag. Bilen har sanka premiar allerede. Sjølv om at den rulla ut av garasjen for ei "minimal" stund tilbake. Tillpassningen "her og der" reknar eg med blir oppattretta. Sanket en premie på Lånke i går ja. Sivert sa det sto igjen noe småtteri på bilen før den var 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 helt sjef spør du meg,,har ikke tentkt i de baner når det kommer til lakkering hmmm kanskje en tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå