Gå til innhold

Skam Rå e46 på autodb..

bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det noe grunnleggende feil med designet av den panserforlengeren.

Står og ser på min egen E46 gjennom vinduet nå, og det er fullt mulig å endre radien fra hjørnet på panseret og inn mot nyrene, uten at panseret må bøyes ned foran lykta helt ute ved overgangen mellom skjerm og panser. Jeg synes også at avslutningen av böse blick inn mot nyrene burde vært mer tilpasset den buen som er der originalt.

spør du meg, så er dette misslykka! Denne ombyggjaren har ikkje auge for "linjer"...enig med erik, panseret over lykta kunne vore mange hakk høgare nivå på....

Til gjengjeld så likte eg ikkje resten heller...hehe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg har og si er : Tjaaaa..... *gruble*V el hadde det vært min bil og mine penger, hadde jeg brukt dem på motor og understell !

Burde få skvisa ut 240 hk + for den summen han hadde lagt ned der.. :wink:

Ehh? :?

Bilen koster 120 000 kr over det vanlige E46 320i koster.

Kommer mye lenger enn 240 hester med 120 000 kr. Hvertfall hvis man kjøper brukte deler. Fått en 400-600 hester for ca 20 000 vel. Brukt resten på øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen hadde vært rå hvis M3 tinga forsvant, klistremerkene ble borte og den hadde hatt to dører mindre..

Men hadde det vært bilen min hadde jeg nok driti i all plasten og heller lagt penga i motor og understell gitt.. For 120.000 hadde det der vært en 500hk turbomaskin som brukte bakdekk som en..ja.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk den var litt stilig jeg da. Ikke lik noen andre biler i Norge. Den blir garantert lagt merke til men ikke pga den er "stygg" eller "ikke gjennomført". Rett og slett for at den er spesiell og stilig. Denne var vel en av de bedre bilene de har modda. Småting som er blitt nevnt her kan fort fikses. Utenom det med panseret da, så hadde jeg hatt pengene har det vel blitt en slik en.

Og, det er vel ikke alle som tenker HK hele tiden Bimmer... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er smak og behag. Bilen har sanka premiar allerede. Sjølv om at den rulla ut av garasjen for ei "minimal" stund tilbake. Tillpassningen "her og der" reknar eg med blir oppattretta.

Sanket en premie på Lånke i går ja. Sivert sa det sto igjen noe småtteri på bilen før den var 100%.

w_IMG_3414.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...