Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Denne tråden er for å ramse opp (gode) bilfilmer, slik at brukerne av forumet vet hva de skal lete etter i filmhylla, enten det er for leie eller kjøp. Jeg vet ihvertfall at jeg skal utvide samlingen min av bilrelaterte filmer etterhvert. Rett og slett en ryddigere utgave av www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9714 . Og om innholdet blir bra, og Gunnar vil, så kanskje det kommer direktelink til denne tråden fra menyen Bilder/film til venstre i menyen? Selv så har jeg følgende bilfilmer i filmhylla: - Flåklypa Grand Prix - Taxi - Taxi 2 - både på VHS og DVD! - Taxi 3 - The Fast and the Furious - 2 Fast 2 Furious - Gone in 60 seconds (nyinnspillingen med Cage og Jolie) - på VHS Kommer på følgende som jeg skal kjøpe, flere titler mottas med takk: - Gone in 60 seconds - på DVD - Taxi - (USA) - Ronin - The Italian Job I tillegg har jeg disse (ikke spillefilmer) men de er på siden av sakens kjerne: - The Hire - reklamefilmer fra www.bmwfilms.com - BMW M3 GTR Nürburgring 2003 - BMW M3 GTR Nürburgring m.m. 2003 - BMW CCN 2003 - BMW CCN 2004 - Discovery: Making of BMW 6-series - Gatebil (promo-DVD fra Gatebilbladet) - Dream Cars Collection (Ferrari 50 år) - på VHS - Speed Gone Crazy (abonnentgave fra Vi Menn) - på VHS Edit: Andre bilfilmer jeg har kommet på: - The Chase - BMW 325i coupé som medvirker - Driven - Concoy NB! Vennligst ikke ta en lang diskusjon omkring filmene her, det sklir bare ut i noe helt annet allikevel, så slike innlegg blir helt udemokratisk moderert bort! Dersom dere kommer på flere filmer etter å ha postet, så endre gjerne innlegget deres. På denne måten får vi færre innlegg i tråden, men med mye og bra innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 The Transporter har mye bilkjøring. Er vel med en BMW 735 tar jeg ikke feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 I min hylle står følgende filmer: Spillefilmer: - Cannonball Run 1-2 - Smokey & The Bandit 1-2-3 - Days Of Thunder - Ronin - Flåkypa GP - Rat Race - The Fast And The Furious - 2 Fast 2 Furious - Taxi 1-2-3 - Gone In 60 Seconds - + noen til jeg ikke husker navnet på nå, men kan edite listen min etterhvert. Ikke Spillefilmer: - Gatebil 2002-2003-2004 samt Promo'en som var med Gatebilbladet - BMWCCN 2003-2004 - En haug med ting jeg har lastet ned fra nettet og lagt på DVD-plater som jeg kan kjøre i spilleren på stua. Inkl alle de filmene "The Hire" osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Her er et par filmer med BMW i.... om det er gode filmer vet jeg ikke.... www.bimmers.no/viewtopic.php?p=50729#50729 Moderator-edit: Byttet ut den lange lista med link til et tidligere innlegg du har postet den. Hensikten med denne tråden var å finne bilrelaterte filmer, ikke all verdens filmer der man i beste fall ser en BMW i et kort glimt... NB! Vennligst ikke ta en lang diskusjon omkring filmene her, det sklir bare ut i noe helt annet allikevel, så slike innlegg blir helt udemokratisk moderert bort!Nei, jeg kødda ikke. Det er allerede slettet 2 forskjellige innlegg der noen har måtte kommentere 7-serien fra The Transporter. Og den typen innlegg kommer jeg til å fortsette å slette, da det ødelegger oversikten over filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg så akkurat "Cars" sammens med lillebroren min. Hadde ikke noen forventninger, men den var faktisk litt morsom. Jeg likte spesielt godt at bilene hadde ekte motorlyd, altså at en Porsche hadde lyden av boxersekser osv Mange morsomme detaljer, slik som animasjonsfilmer ofte har. Ellers kan jeg anbefale "High Octane Detonate 2005". Sjangeren er action/adventure/comedy. Det er ikke en spillefilm, og den har en mer hjemmelaget stil over seg. Mye blodtrimma biler, og et par motorsykler. Kul film! Og de tar faktisk turen til Norge og Oslo også http://www.highoctane.co.nz/?t=15 Edit: Redigerte og la til en link til hjemmesiden, sjekk ut traileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 cannonballrun 1 er den beste bilfilmen i min samling i allefall, den anbefales for alle som ikke har sett den. Latterlig bra! Tror jeg kan alle replikkene utenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Fast and the furious 3 er jo bra. Bullit med Steve McQueen. Convoy...kansje ikkje biler der men lastebiler! Kul filmklassiker Dukes Of Hazzard, litt heftig kjøyring. LeMans frå 70 tallet. Heter muligens 24 Hour husker ikke helt Days of thunder Transporter 2 Blues Brothers Er jo noen heftige bilscener i james bond filmene da Bad Boys 1 og 2 Bare for å nevne noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Death Race 2000 Knall bilfilm med selveste Sylvester Stallone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Smokie and the banditt The French Connection Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 mange bra filmer her litt OT, hvor finner dere Cannonball run 2?? jeg finner den ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 -Smokey & the Bandit -Cannonball run -2 fast 2 furious hmmm, var faktisk lite bil-relaterte spillefilmer jeg hadde Men har også disse: -Rallycross action 1 til 4, omhandler rallycrossens høydepunkter fra 1978 til 1995. -Mr.rallycross, Martin Schanche spesial -The story of the Sierra Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå