Ole-Magne Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Nå er snøen startet å komme i fjellene, har kun 3... Ja TRE fattige varme grader. ikke lenge til vinterdekk sesongen starter. På med kjedelige 15" felger. dritt d, har 17" felger liggende, men blir litt dyrt med 255 bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Åh herregud... Er 12 grader ute her nå, så det er vel en stund til snø fortsat.. Men har egentlig ikke så mye i mot snø, liker bare ikke tanken på å måtte legge om til 16"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hvor bor du da ? her hjemme (telemark) var det fint solskinn og 18 grader i skyggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Gleder meg forresten også litt til snøen, for vi har traktor med snøfres stående her! Det gleder jeg meg som en unge til å prøve. Hehe. Sperre, Bosted står nå under avataren.. (kunne sees før i profilen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Gleder meg forresten også litt til snøen, for vi har traktor med snøfres stående her! Det gleder jeg meg som en unge til å prøve. Hehe.Sperre, Bosted står nå under avataren.. (kunne sees før i profilen..) Visate jo egentlig dette Litt sent på kvelden nå kanskje... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Bor i tromsø, var på jobb og vasket bilen min i dag... Sto inne på gulvet å tørket til den var helt tørr, kjørte ut... etter 5 min startet det å regne så alt arbeitet var bortkastet... men er ren inni da 18 grader, åååååååååh. har det bare vært så fint. men går kjapt mot vinter nå her oppe. 1 månde till så er sommerhjulene på hylla. håper på noen dager til med bra vær, kan dra ut på kvelden å gli litt med nyvaska å blank doning (var sol å fint før klokka 18 i dag, men er nå det er 3 grader) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Dere som faktisk har alufelger på vinterdekka har jo ingenting å klage på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Huff Ikke minn meg på det. Ikke lenge igjen av moroa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 3 grader å ja..huff & huff! er pissvær og regn her men i minste 13-14 grader mens det regner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Klar himmel her nå og fridag Kan det bli bedre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jaja, hvertfall sol her idag...men det er kun 11 grader...og jeg som enda ikke har sett sol, sommer, strand eller binkini i år Nei...får flytte til syden>!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hmmm...sol og 23 varmegrader her i Århus i dag...i morgen og på søndag er det lovet over 25 varmegrader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Nok en gang - Ja vi elsker Danmark!!! :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 12-13grader, men det føles som 3-4 her å. Måtte ut og berge paviljong og trampoline i "bortoverregn" i natt. Søkk våt og kald. Men man sover i det minste veldig godt etter det slikt da Lørdag starter jakten, og da blir jeg sikkert enda våtere. Men til da får man bare finne fram fjellklær og fjellduken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Nå må dere ikke klage så sinnsykt på å legge om til 15-16 tommere!!! Tenkt på oss som må ned i 14 tommerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå