Kjetil 323i E36 Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Kjetil 320i e36: Hvordan fikk du bøyd dem med det flate "staget" som støtter opp på toppen? Klipte du over dette da? Sorry, gikk litt fort med lesinga. Tenkte det var DDE ringer du hadde. Det var derfor jeg fikk dem til å passe innvendig, men lyset "sugde big time" så jeg solgte de.
Lien Skrevet September 13, 2005 Forfatter Skrevet September 13, 2005 Satte inn den siste lykta i dag, men får ikke lys på verken ringene eller tåkelysene lenger (høyre side fra "cockpit".. Fullt lys og vanlig lys virker som det skal på samme side.. Har sikkert tatt en sikring, men tysken min er ikke så bra at det gjør noe, og ser ingen feil på sikringene så vil ikke prøve ut alle Noen som veit hvilke sikring det evn. kan være som dekker parklys og tåkelys på høyre side (sett fra "cockpit" )
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Skrevet September 13, 2005 Parklys heter vel parklicht på tysk. Tror det var nummer 33 hos meg, men usikker.
Dr_S Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 Mine OEM lykter (BOSCH) er også limt med silikon. Ga opp å få de av, så kjøpte FK istedet
Lien Skrevet September 14, 2005 Forfatter Skrevet September 14, 2005 mm, derfor jeg legger ut bilder senere i dag for å vise hvordan det blir med ringene på innsiden av innerglassene.. Men først må jeg få den siste lykta til å lyse Skal måle litt diverse i dag så får vi se hva jeg finner ut.. PS! Kjøpte meg "Cool Blue" tåkelys pærer, men syntes fortsatt jeg får et gult lys ut av tåkelysene.. Noen som veit om andre pærer som lyser mer hvitt?
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 Parklys heter vel parklicht på tysk. Er det ikke standlicht da?
Lien Skrevet September 14, 2005 Forfatter Skrevet September 14, 2005 Jaja.. Fant ut at det var pæra som var gått (helt ny) og ringene hadde bare dårlig kontakt.. Problemet er at den ene ringen fungerer ikke.. Har ikke peiling på hva som har skjedd, men det fungere i hvertfall ikke.. Kan silikon på innersiden av ringene svekke ledeegenskapene`siden det er det ringene er festet med?
hagenisse Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 Er det ikke standlicht da? Mye mulig. Tysklæreren jeg hadde på VGS tillot oss å skrive tyskprøvene på norsk. Så ja..
Dr_S Skrevet September 14, 2005 Skrevet September 14, 2005 mm, derfor jeg legger ut bilder senere i dag for å vise hvordan det blir med ringene på innsiden av innerglassene.. Men først må jeg få den siste lykta til å lyse Skal måle litt diverse i dag så får vi se hva jeg finner ut..PS! Kjøpte meg "Cool Blue" tåkelys pærer, men syntes fortsatt jeg får et gult lys ut av tåkelysene.. Noen som veit om andre pærer som lyser mer hvitt? Har selv testet Osram CoolBlue i tåkelys og kjørelys. Problemet mitt var at de gikk 1 gang i måneden i tåkelysene, sikkert pga de blir varmere enn org pærene og de ikke tåler ristingen. Lyset sådan var jeg veldig fornøyd med. Hvis du vil, kan du jo sjekke ut Philips sine, BlueVision.
Lien Skrevet September 14, 2005 Forfatter Skrevet September 14, 2005 mm.. skal gjøre det.. Osram sine var i hvertfall sinnsykt dårlig kvalitet når det ryker etter 2 dagers kjøring.. hvor mye koster phillips sine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå