Ettertenning Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Kanskje dette har vert diskutert før men eg tar det opp nå! Noen her inne som prøver og slutte og røyke? eg har prøvd mangen ganger men det føles som om eg blir mindre motivert for og slutte kver gang eg prøver! klarer liksom ikkje og bestemme meg for at nå skal eg slutte lenger, blir bare med pratet og maset fra dama! :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Just do it ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Gi gass og sats alt. Røyk opp halve røykpakka og kast resten i ovnen og brenn opp og si: " Se det, det var min siste røyk i mitt liv" Og så tenker du ikke mer på den saken. Og ALDRI begynn med festrøyking eller nedtrapping, eller noe i den duren. Slutt er slutt. Hvis ikke ryker du tilbake i samme løp rimelig fort. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 har en kompis som driver med det samme nå. han har begynt å snuse istedenfor:P han mener at det er lettere å slutte å røyke den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Nå er jeg så heldig at jeg aldri begynte å røyke da, men en på jobben klarte å bare sluttte over natta. Han bare bestemte seg, og etter det har han ikke røyka. Ganske sterkt til å være 42 og røyka i maaange år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 eg klarer meg uten røyk i flere uker vist eg er alene eller ikkje er mye med andre. men med engang eg er med kompisser går det til helvette! Nå skal eg prøve igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Det blir som en viss Jannicke sang om en gang i tiden det her.. De som virkelig VIL slutte, de greier det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 har en kompis som driver med det samme nå. han har begynt å snuse istedenfor:P han mener at det er lettere å slutte å røyke den veien. Snus inneholder MANGE ganger så mye nikotin som røyk, så jeg har ingen tro på å slutte på den måten! Han klarer kanskje å slutte med røyken, men klarer han å slutte med snusen etterpå? Jeg angrer meg idag på at jeg begynte å snuse på videregående i allefall. Festrøykinga + kjederøykinga i militæret klarte jeg å legge av meg et års tid etter dimminga. Nå så røyker jeg på en eller kanskje to fester for året, men snusen er det verre å kutte ut gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 gjør det samme som pappa gjore etter 30år.. sa han: når den røyk pakka her er tom så har jeg slutta.. og nå har han holdt seg i 2-3år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Har prøvd å slutte med snus.... Håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Neida...jeg kuttet ut både snus og sigaretter for godt over natten for 14 år siden...etter 8 års avhengighet i forb. med gymnaset, militæret, høyskole og selvfølgelig den obligatoriske festingen hver weekend... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Jeg skal slutte jeg også, en dag... Men jeg tror kanskje det blir litt enklere om det kommer en person til inn i livet som helst ser at jeg ikke snuser. Ikke at det funker at samboer krever det, men et ønske fra vedkommende er jo en motivasjon! For tida er jeg singel, og gidder ikke motivere meg selv, eksen sa ikke stort på det, så lenge hun fikk røyke i fred (ute på verandaen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Huff.Røyk ikke nevn det, er skikkelig avhengig selv.blææææææ.vanskelig å slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Eg har alltid vore røykfri, men dei som har slutta rundt meg har kutta hardt og brutalt....... seier det funkar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 kanskje vi skal avlegge løfte her inne da vist vi blir en del blir det jo motiverandes da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå