Gå til innhold

Bilder av hardtop på E46 M-tech

ovex
 Share

Kva er E46 Cab finast med?  

73 stemmer

1. 1. Kva er E46 Cab finast med?

• Softtop
      9
    • Hardtop
      61
    • ...blir ikkje fin uansett!!!
      4

Anbefalte innlegg

.. LFB -Leit, Finn og Bruk ....den nynorske varrianten!?!

Navnet ditt er berre det du heiter og ikkje nokon form for avartar...har 4 Eirikar i min omgangskrets, eg var klar over at det var Erik, men skreiv vanetro Eirik.....(måtte rette Erik denne gongen og...hehe)

..Artig diskusjon men heil OT

Kanskje du skal starte ein tråd, ...Kvifor heiter eg Erik og ikkje Eirik...ville sikkert kome 10.000 forklaringar der.... Tek du utfordringa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Starter nok ikke egen tråd om det, men utifra hva jeg selv har observert så tror jeg det er flere Eirik i den nynorskspråklige delen av landet vårt.

Forøvrig vet jeg hvorfor jeg har fått navnet mitt, da Erik går igjen i flere generasjoner i Einum-slekta. Pr idag er det såvidt jeg vet 61 personer med Einum som etternavn (menn og kvinner), og i allefall 6 av disse har Erik / Eirik som enten 1. eller 2. fornavn, i tillegg kommer jeg på minst 2, muligens 3 til som har levd på 1900-tallet med navnet Erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg eit vink dersom eg skal ta bilder med bra bakgrunn...;)

Har du ei fin dame i nærheten kan du jo slenge henne på panseret :P:shock: ellers en Nydelig bil :)

hehe...dette var tenkt til oppstillings bilde til Erik.

Kanskje eg skal ut å finne ei lekker dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. koromlista, så berre venta eg på at ein som var litt obs skulle kommentere det..... Bilen er levert slik orginalt frå BMW....cab m/shadowline, men hardtop var ikkje i Shadowline...derfor var det alulist på denne....ikkje spør meg kvifor! Har vurdert å lakke den , men er litt redd at eg skal få noko som flassar..og det er verre en alt!! :wink:

Synd det med chromelista egentlig.. går ikke å få kjøpt shadowline-list og bytte ut da?

Så klart er slikt smak og behag og det er ditt valg.. Jeg har også shadowline.. Hater chrome detaljer på utsiden av bilen (unntaket er eksos :) )..

hehe.. Tror ikke jeg hadde kjøpt bilen min om den hadde chrome-lister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse intersse rundt cromlista mi som ikkje er crom ein gang men ein slags børsta aluminium....

Bilen er bestilt frå fabrikk med hardtop, og dette var det beste BMW kunne hoste opp (les: det var ikkje hardtoppar med Shadowline) kom som eit sjokk p åalle..... Har sett fleire hardtoppar som har hat svart list, men dette er lakka i etterkant er det meg fortalt??!!?? Fleire av dei eg har sett har vore tendens til flassing på, og dette er det siste eg vil...lakk som flassar er det STYGGASTE eg ser....

Har snakka med ein som er god p ålakking no, og han har teke på seg å få dette til....så no er det like før eg hoppar i det!

hmmmm.........

:?:?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der! :idea: Men det er noe som ikke stemmer i overgangen fra chromelisten på hardtopen til den sorte listen på bilen din.. (Jeg har ikke lest hele tråden, så skyt meg om det er tatt opp tidligere..) Du burde skiftet den sorte listen i Chrom-list! Sølv og chrom er en nydelig kombinasjon :o

den svarte lista er der fordi at det er ein Shadowline, så dersom noko skal gjerast så vert det lakking av chromlista...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...