Gå til innhold

Norge på sitt beste GRRRRRRRRRRRRRRR

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

...det er dette bensinskatten går til? Det burde heller vere skatt på froskelår på fine franske resturanter...grit nokk er det dyrt, men la heller dette belastast med 66% skatt ;)

JA DA.....veit at det ikkje ville bli same summane av dett som det vert av bensin...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, hvis noen skulle ha sitti på ett psykiatrisk sykehus så er det folk fra regjeringa, blir rett og slett flau av å lese det.

nei stem Frp, blir det litt bedre ihvertfall når det gjelder avgifter på bil :)

vinner ikke de valget så kjører jeg fortest mulig ut av landet, blir jo bare mer avgifter hvis de "rødgrønne" vinner(ap osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at komunistene vinner, med AP i spissen. Husk at AP for en del år siden hadde bestemt at airbags var noe luksus og måtte beskattes, således aircondition og annet sikkerhets utstyr. Det er derfor en sjelden finner noe sånt i biler eldre enn 94 som ble solgt ny i Norge. Ser virkelig frem mot nye avgifter her i landet. Lurer forresten på hvem det er som stemmer på sånt galskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg stemte arbeider partiet av den enkle grunn at di er di eneste som bryr seg om og verne industrien lage nye arbeids plasser satse på olje og gass i barents havet.

fremmskrits partiet er jo for midlertidig ansatte og di driter i om polakken tar alle jobbene her i landet!

eg betaler jerne litt mere i avgifter vist eg kan ha en sikker jobb og gå til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg stemte arbeider partiet av den enkle grunn at di er di eneste som bryr seg om og verne industrien lage nye arbeids plasser satse på olje og gass i barents havet.

fremmskrits partiet er jo for midlertidig ansatte og di driter i om polakken tar alle jobbene her i landet!

eg betaler jerne litt mere i avgifter vist eg kan ha en sikker jobb og gå til

Tror ikke FRP driter i om polakkene tar jobbene nei. Er vel heller andre veien der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...