Sperre Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Som topicen sier lurer jeg på om en kan hente mer effekt av denne bilen og i tilfelle hvor mye må en ut med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Unnskyld OT, men hva er en Limmo edition? Limousine er tysk for sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Stod dette på salgannonsen så begynte å lure selv men trodde det var noe jeg hadde gått glipp av... *fikset* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Det er mange som av en eller annen merkelig grunn skriver "edition" i annonsene sine. Fatter ikke hvorfor, BMW har nesten ingen Edition-utgaver. Nå vet jeg ikke om du har M40- eller M43-motor, men se på den riktige linken, så vil du få en pekepinn på hva du kan oppnå, med hvilke modifikasjoner. Og hva det koster. www.kempower.be/bmw/M40B18.htm www.kempower.be/bmw/M43B182.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Takk skal du ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Unnskyld OT, men hva er en Limmo edition?Limousine er tysk for sedan. Neida...Les Limousines er en liten landsby i det vestlige Frankrike...ikke så langt fra Bordeaux. Limousine er også en fransk storfe´rase... du husker sikkert diskusjonen når du ser den... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... x?Id=84260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Wollah fætter, fet ku! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Hehehe...ja man kan få et par tre saftige tournedos´er fra den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg husker at dette var diskutert på BMW CCNs forum ja! Men det er en av de mange meget underholdende trådene der, så jeg skal sannelig lese den på nytt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 NOS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Sperre er nok ute etter å få en effektøkning han kan bruke overalt, ikke lystgass som er nyttig kun i korte perioder av gangen, og slett ikke til å f.eks. trekke henger i motbakke osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 he he... da er vel strengt tatt den enkleste,billigste og beste løsningen å bytte bilen i en annen feks. en 320 så får du feit lyd på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Sperre er nok ute etter å få en effektøkning han kan bruke overalt, ikke lystgass som er nyttig kun i korte perioder av gangen, og slett ikke til å f.eks. trekke henger i motbakke osv. Er vel det ja Har snheten i øynene og må nok nøye meg med en 318 istedet for en nydelig 320 Men skal ikke sutre hvis jeg kjøper meg den bilen jeg har tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 318 er en grei bil det,men om du er ute etter mer krefter ville jeg nok ha klatret opp litt i gradene ja.valget er jo seff. bytte av eksos,filter,kam og sette i en chip.dette koster litt penger,men er helt greit å gjøre om du er så sterkt knyttet til akkuratt denne bilen at du ikke vil bytte kan ha det mye gøy med et 75 hesters nos-kit også da,hvertfall i tillegg til det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå