Gå til innhold

Mer effekt av en 1999 BMW 318 Sedan

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Det er mange som av en eller annen merkelig grunn skriver "edition" i annonsene sine. Fatter ikke hvorfor, BMW har nesten ingen Edition-utgaver.

Nå vet jeg ikke om du har M40- eller M43-motor, men se på den riktige linken, så vil du få en pekepinn på hva du kan oppnå, med hvilke modifikasjoner. Og hva det koster.

www.kempower.be/bmw/M40B18.htm

www.kempower.be/bmw/M43B182.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld OT, men hva er en Limmo edition?

Limousine er tysk for sedan.

Neida...Les Limousines er en liten landsby i det vestlige Frankrike...ikke så langt fra Bordeaux. Limousine er også en fransk storfe´rase... du husker sikkert diskusjonen når du ser den...:lol:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... x?Id=84260

ecos.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperre er nok ute etter å få en effektøkning han kan bruke overalt, ikke lystgass som er nyttig kun i korte perioder av gangen, og slett ikke til å f.eks. trekke henger i motbakke osv.

Er vel det ja :wink: Har snheten i øynene og må nok nøye meg med en 318 istedet for en nydelig 320 :cry: Men skal ikke sutre hvis jeg kjøper meg den bilen jeg har tenkt på 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318 er en grei bil det,men om du er ute etter mer krefter ville jeg nok ha klatret opp litt i gradene ja.valget er jo seff. bytte av eksos,filter,kam og sette i en chip.dette koster litt penger,men er helt greit å gjøre om du er så sterkt knyttet til akkuratt denne bilen at du ikke vil bytte :wink:

kan ha det mye gøy med et 75 hesters nos-kit også da,hvertfall i tillegg til det andre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...