Patrick B Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Men det var jo akk så feil... Feil? jeg nevnte ikke noe om E30 motorene, i og med jeg regnet med han mente m40/42/44 motorene som er i E36..., Men du har nok rett i det du sier, om at noen 6ere hadde reim, trodde alle hadde kjede, men man lærer stadig nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Ja, dette utsagnet var feil: Alle R6 hadde vel kjede fra begynnelsen. Men som du sier, man lærer hele tiden noe nytt, det gjelder vel oss alle. Og jeg tar feil innimellom selv også. No hard feelings? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 om man kunne alt trengte man vel ikke være her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 viste seg at jeg hadde en M52 motor i BMW`n... hva er forskjellen på denne og M50?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 viste seg at jeg hadde en M52 motor i BMW`n... hva er forskjellen på denne og M50?? se http://www.bimmers.no/statisk.php?id=motorguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 viste seg at jeg hadde en M52 motor i BMW`n... hva er forskjellen på denne og M50?? Den viktigste forskjellen er at M50 har støpejernsblokk og derfor veier noe mer enn M52 som har en blokk av lettmetall (ikke USA). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 om man kunne alt trengte man vel ikke være her Det er jo nødvendig at de som kan mye/alt er her også, for å svare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Men som du sier, man lærer hele tiden noe nytt, det gjelder vel oss alle. Og jeg tar feil innimellom selv også. Hehe Man kan som sagt ikke ha rett hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå