bzzlink Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Akkurat kjøpt denne, og dermed stiftet bekjentskap med BMW for første gang. Det har gitt mersmak! Z3 1996 modell 1,8 liter 115 HK 17" BMW 330Ci felger 225x45x17 continental sportcontact2 Forresten noen som kan tipse meg om hvordan jeg blir kvitt de fæle oransje blinkersene i hovedlyktene ? finnes i 3504x2336 oppløsning hvis noen vil ha skrivebordsbakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Pen(e) bil(der)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Grattis med ny bil!! Ser meget fin ut den! De felgene du har er jo bare helt sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Velkommen! Advarsel: BMW er avhengighetsdannende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Flott bil ! hvor mye ga du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 ga 115k for den. Bilen hadde gått 59000km Tror jeg gjorde et greit kjøp. Lønner seg å kjøpe cab på høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Synes det var helt ok jeg Kommer nok til og like bilen, håper den ikke byr på formange verksted utgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 litt ot men: Har tenkt på samme bilen selv. Men er litt bekymret for 1.8-motoren som sitter i disse bilene. Hvordan er de motorene i forhold til M40B18 som sitter i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Meget fine bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 litt ot men: Har tenkt på samme bilen selv. Men er litt bekymret for 1.8-motoren som sitter i disse bilene. Hvordan er de motorene i forhold til M40B18 som sitter i min? Hva er du bekymra for ? Det er vel samme motoren som sitter i min som i din tror jeg. Som sagt akkurat fått bilen, tiden har gått med til å øve meg på å kjøre bakhjulstrekk, og ikke ligge i motorommet men skal sjekke det opp. Sjekk denne linken. M40 http://www.answers.com/main/ntquery;jse ... =BMW%20M40 M42 http://www.answers.com/BMW%20M42 hmm det var mange forskjellige motorer rundt den tiden der ser jeg Hvor finner jeg motorbetegnelsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 flott bil bra pris å spør du meg hvis km.stand er så lav som den er og med de felgene etc har du gjort et godt kjøp ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Enig, meget bra pris!!! Hentet selv en sort 1.8 liter i Mars for en kunde, en eier, gått 60.000km for rundt 140.000.- Men sølv er så mye finere! Når det gjelder de frontlyktene dine sliter du litt, for der må du bytte hele lampa, altså ikke bare blinklyset. Så her snakker vi om litt kr. husker ikke helt, men blir nok fort en 4-5.000.- dessverre. Men Z3 kan du gjøre veldig kul for ikke så mye kr, så lykke til med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 hmm det var mange forskjellige motorer rundt den tiden der ser jegHvor finner jeg motorbetegnelsen ? Z3 er ikke levert med hverken M40 eller M42, disse to motorene er forøvrig 16v-motorer. Du med din 115hk har en 8v-motor, med motorkode M43. Gå til www.realoem.com/bmw/select.do og enten tast inn 7 siste bokstaver/Tall fra chassisnr (den sikreste løsningen) eller bla deg fram ved å velge modelltype, år osv. i menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 grattis med ny bil den var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Meget fin bil ser det ut som.. Grattis.... Og til Erik, hva sitter i bilen min? Jeg har en 2,8L fra en z3.. Er det en vanlig 328 motor eller? Forøvrig en 98mod motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå