Espenlis Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Kom over denne sjeldne lekkerbisken.... www.finn.no/finn/car/object/;?finnkode=5369928 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 ...flott, men det er litt overkill det merket på koffertluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Husker det gikk en slik oppe i Skjold da jeg var i forsn..hadde null peiling på BMW på den tiden, men jeg likte den der meget godt.. Mon tro det ikke var Edvardsen han het han som hadde den også..? Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Nais bil det der ja....men blir aldri helt fortrolig med den Alpina fronten på E30.... Den stikker seg så enormt ut fra resten av bilen... De skulle ha laget sideskjørt/hekkskjørt som stakk like langt ned som fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Ganske enig der ja. Trodde først det var en "wannabe", men såg vel i ettertid at de ble laget slik. Ser halvferdig ut. Men er vel den peneste halvferdig bilen som er produsert da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 ...flott, men det er litt overkill det merket på koffertluka.. Enig, men det er jo originalt... Stilen var jo litt pompøs på midten/slutten av 80-tallet...tenk bare på betegnelsene "Mercedes-Benz 190E 2,3-16" og "Audi 90 Quattro 2,3 20-Ventiler"... Ellers en meget fin bil...kanskje kjørt litt langt og prisen er vel også litt i overkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg syntes også merket var i overkant, noe jeg påpekte på BMW CCNs forum da samme bil var vist fram der for en tid tilbake. Og Alpina-stuk på biler eldre enn E34 kan jeg spare meg for. E31, E34, til nød E36, samt nyere liker jeg i det store og hele, men jeg har full forståelse for de som kaller Alpina for brøyteplog når det er E30 de tenker på. Men stilen var nå engang slik på 80-tallet da, dyp frontspoiler, kanskje en spoiler på bakluka, og ingenting annet. Det er jo derfor det er så vanskelig å finne hekkskjørt til E30 også, enten blir det originalt M-Tech, eller så blir det en forvokst Rieger-klump. Ang. lange bilnavn fra 90-tallet: Lancia Delta HF Integrale 16V. Om de hadda hatt plass hadde de sikkert slengt på 4WD turbo intercooler også! Ellers hadde jo gode gamle Øystein Sunde en overlegen sangtittel: "Super SS Rally Fastback Hardtop Sprint" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Ellers hadde jo gode gamle Øystein Sunde en overlegen sangtittel: "Super SS Rally Fastback Hardtop Sprint" Du må' kke komme her og kommer her..."Super-SS-Rally-GT-Fastback-Hardtop-Sprint" er helt klart en av de bedre norske sangtekstene gjennom tidene. http://www.spinner.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Teksten på den, som på så mange andre Sunde-sanger er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Teksten på den, som på så mange andre Sunde-sanger er kjempebra! ...hadde Øystein Sunde i butikken min i dag...skulle ha litt datautstyr!! KUL FYR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå