Peoplez Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Kenneth? aka Kalbert? kenneth ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Fy faen i helvete så stygg E46!! Neida, bare kødda Drit fet og pen! Litt liten motor da chip og filter hjelper på, men passer forsikringsprisen er passe for meg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 www.eiker.com selger iaf disse fra RH. Meget populær felg, iaf på E36.http://www.eiker.com/admin/common/getIm ... &xsize=130 Disse felgene hadde vært helt knall på din bil Peoplez! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 har veldig lyst på dei. trur du eg kan få noke for dei BBS felgane eg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 acs felger, kor?er rimelig sikker, har tyske papirer på det og, alt av styling er merket med Ac Schnitzer innstøpt i delene. Jeg regner med det er meg du svarer her, selv om du faktisk siterer deg selv... AC Schnitzers katalog for E46 kan lastes ned fra www.lennandia.com/ocl/nya-acs/3-serie-E46.pdf , og der er det ingen slik styling. Nå har jeg dessverre ikke tilgang på scanner, så jeg får vist fram bilde av original BMW Aerodynamik (kliss lik min og din styling) som jeg har i BMWs utstyrskatalog. Men dersom du har bilder av stylingen der AC Schnitzer er synlig så vil jeg gjerne se det for å bli overbevist! Vær imidlertid klar over at de små merkene som står på speilene dine er å få kjøpt løse, så et slikt merke på en spoiler er ingen garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 acs felger, kor?er rimelig sikker, har tyske papirer på det og, alt av styling er merket med Ac Schnitzer innstøpt i delene. Jeg regner med det er meg du svarer her, selv om du faktisk siterer deg selv... AC Schnitzers katalog for E46 kan lastes ned fra www.lennandia.com/ocl/nya-acs/3-serie-E46.pdf , og der er det ingen slik styling. Nå har jeg dessverre ikke tilgang på scanner, så jeg får vist fram bilde av original BMW Aerodynamik (kliss lik min og din styling) som jeg har i BMWs utstyrskatalog. Men dersom du har bilder av stylingen der AC Schnitzer er synlig så vil jeg gjerne se det for å bli overbevist! Vær imidlertid klar over at de små merkene som står på speilene dine er å få kjøpt løse, så et slikt merke på en spoiler er ingen garanti. ok, men merkene eg snakker om her, er innstøpt i delene.ikkje klistermerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Personlig ville jeg ikke Type I. Blir for firkanta. Synes heller Type II ville funka bedre. Runde eiker og runde former på bilen. Synes faktisk Type II er dritlekkert på E46. Helst i 19" da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå