Gå til innhold

Forumet har passert 100.000 innlegg!

Erik E30 Einum
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velvel, du får ta det opp med Erik, det var han som startet tråden på eget initiativ... :)

Gunnar har allerede oppklart forskjellen på de to tellemåtene. Og jeg tenkte ikke så langt at telleren på framsida har et lavere tall... :oops:

Dersom man skal ta utgangspunkt i telleren så må man jo sitte å følge med den, og det vil være umulig å finne ut eksakt hvilket innlegg som er nr. 100.000, siden ID ikke er kjent.

Uansett om 100.000 ble nådd i går kveld, eller om det blir nådd i løpet av helga, utviklingen på bimmers.no er fantastisk. All ære til Gunnar som kom opp med idéen til denne siden, og en stor takk til alle som bruker den. Selv om jeg ifølge Hagenisse er en "Nazi-moderator" så håper jeg ingen tar seg nær av mine korrigeringer av innlegg og verbale spark i retning forumreglene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betydningen av et ord hater jeg å forklare, men jeg skal forsøke med et eksempel:

Dersom en arb.giver ikke tolerer at man kommer så mye som ETT minutt for sent på jobb, og da er det isåfall rett inn på teppet, da er han helt nazi på arbeidstiden.

Så det kan vel forklares med meget strengt/striks. Gjerne ang. en konkret sak, så jeg er da m.a.o. "helt nazi" på forumreglene her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker...snart 6 år utenfor landets grenser begynner å sette små spor... :roll: Jeg tror imidlertid vi før brukte begrepet "Gestapo" om det samme fenomenet...altså nazitysklands "Geheime Staatspolizei" slik de førte seg frem i bl.a Norge under krigen..brutalt og rått uten pardon...de var jo imidlertid også nazister. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Erik at det er den korrekte tellemåten, men en taktisk genistrek for å få alle fornøyde ville vært å vente til forsiden passerte 100.000, og SÅ annonsere, men fortsatt gi daggen cred for innlegg nr. 100k.. ;)

Men saken er den at vi må nesten ta hensyn til slettede innlegg også, og gå etter innleggs-ID. Hva om jeg hadde satt på automatisk sletting etter 90 dager f.eks, kanskje bare under kjøp & salg, men uansett, tallet på forsiden hadde ikke økt tilsvarende antall innlegg, og innleggene hadde jo vært der like fullt uansett. Derfor bør de telles med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...