ovex Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Har inntrykk av at Harman/Kardon er bankers når det gjelder hjemmestereo. Har bra saker uten at det koster skjorta, selv om det er dyrt sammenlignet med det billigste. H/K er bra!.....AVR-serien er mykje for kronene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Si ifra om dere får noe bra priser på alpine da, de spillerene deres er bare helt rå! utrolig bra hovedenheter! skaffer dere det, så har dere en kunde her iallefall lykke til med virksomheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Takker for tips og interesse eg skal gi beskjed vist vi får bra priser på alpine Er det greit at eg fortsetter og legge ut gode tilbud på kjøp og salg sidene når eg har det? Og så lurer eg på er det noen mereker som dere meiner er dårlige og eg bør unngå det er viktig for meg at kvaliteten på det eg selger er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Soundstream er noe jeg veldig fornøyd med.. Billig og bra er det å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Soundstream er noe jeg veldig fornøyd med.. Billig og bra er det å.. Er vel ingen som importerer Soundstrem til norge lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Soundstream er noe jeg veldig fornøyd med.. Billig og bra er det å.. Takker Har du en link der eg kan se ka det er for noe? kjenner ikkje til produkta og fant ingen ting på søkemotorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 http://www.soundstream.com/sub/products_int.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 På hjemmehifi-fronten skjønner jeg du tar opp litt konkurranse med hifi-klubben (siden du vurderer Denon). Hva da med å kikke på NAD i samme slengen? Min erfaring er i alle fall god kvalitet til rimelig penge (og så kan selvfølgelig design diskuteres, men jeg liker det!) Jeg har kjøpt en Hifonics forsterker til bilen. Dette ser ut til å være et merke med rimelig godt renome, men ikke så enkelt å finne i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå