Gaute Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2005 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/annonse.aspx?Id=1563 Glimrende! Takk skal du ha
Gaute Skrevet November 5, 2005 Forfatter Skrevet November 5, 2005 I kveld har jeg satt på understell og hjul midlertidig for å lettere kunne frakte bilen. I morgen skal den til burbygging. Traversfestene bak er ferdig forsterket.
Gaute Skrevet November 8, 2005 Forfatter Skrevet November 8, 2005 Så er burbyggingen godt i gang. Bilder:
Frode H. Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 Blir flott dette, Gaute! Må nok en tur og se på Rally Stavanger til neste år også.
smood Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 så da ut som han har sveiset et par ganger før han som sveiset Tøft prosjekt forresten...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 Ser godt ut! Tror forresten du har knust frontruta på bilen din...
Bmw323i Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Ser godt ut!Tror forresten du har knust frontruta på bilen din... hehe, jeg har en ny til deg jeg om du er int! hel og fin veldig fine sveiser syns jeg! tøft prosjekt!
Gaute Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 Lenge siden vi har hørt noe nå :s:S Det er en stund siden sist oppdatering, jah. Det er av den enkle grunn at jeg har hatt litt mye å gjøre på jobb, og det samme har Peter (han som sveiser). Men han har visst gjort litt småting. Regner med at buret er snart ferdig. Jeg håper å få gjort litt med det i dag.hehe, jeg har en ny til deg jeg om du er int! hel og fin veldig fine sveiser syns jeg! tøft prosjekt! Takk. Hvor befinner ruten seg? Har du en prisantydning.
Gunnar Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Hvordan er det med å bruke plexiglass til frontrute i rally? Lov? Er det i så fall mange som gjør det? Det slites kanskje fort ved bruk av vindusviskere og slikt, men må vel ha fordeler i forhold til pris og montering, samt at det ikke knuses slik som glass gjør..
Ettertenning Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 eg synest sveisene såg helt jævlig ut eg da! men det er vel godt nok. holder jo endel tonn en slik sveis uansett.
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Jeg syntes ikke sveisene var ille jeg. Gaute. et utrolig rått prosjekt. jeg håper jeg får se bilen din når den blir ferdig en gang.
Gaute Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 Hvordan er det med å bruke plexiglass til frontrute i rally? Lov? Er det i så fall mange som gjør det?Det er kun lov dersom det er homologert. Til min bil er det ikke homologert. Jeg kan faktisk ikke komme på noen biler jeg har sett i rally som har plexi frontrute. Men det er en del som har plexi sideruter og bakruter.
Gaute Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 Jeg syntes ikke sveisene var ille jeg.Gaute. et utrolig rått prosjekt. jeg håper jeg får se bilen din når den blir ferdig en gang. Takk. Jeg håper å få den gategodkjent, slik at jeg kan kjøre på diverse banetreff i tillegg til løp. Får jeg det til kommer bilen til å være på BMWCCNs treff. Og der er det jo god mulighet til å få seg titt. Det er noen av sveisene som ikke er pene. Det skyldes at Peter var bortpå med vinkelsliperen for å fikse litt på noe som hadde seget litt i bunn av sveisen (han la på litt for mye), og det er jo ikke lov å slipe, så da måtte han legge en ekstra "larve" på de sveisene. Det ser etter min mening ikke så bra ut som den originale sveisen gjorde, men det betyr aldeles ikke noe. Bare det holder og blir godkjent, så er jeg kjempefornøyd. Har forøvrig sett litt på et par testsveiser som Peter gjør på et par ekstra rørbiter for å stille inn apparatet skikkelig, og det er garantert helt 100% gjennomsveiset, så jeg er hellig overbevist om at sveisene absolutt ikke er det som kommer til å gi seg ved en eventuell ulykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå