BalleKnalle Skrevet September 20, 2005 Skrevet September 20, 2005 På bilmessen i Frankfurt ble bilen "Z4 Coupe Concept" vist fram.... Dette skal være spionbilder av produksjonsutgaven av konseptbilen hevder germancarfans.com... Only seven days since the Z4 Coupe Concept was revealed at the Frankfurt Motor Show and already we see these spy shots as evidence BMW is serious about production. The Z4 Coupe will give direct competition to the SLK AMG and the new Porsche Cayman S. The new roof will add some extra weight but BMW will be using lightweight materials to compensate. To be called the Z4 CS (Coupe Sport) it will receive six cylinder engines including the upcoming bi-turbo six cylinder engine and possibly a diesel engine in the future - no four cylinders. The M version will have the E46 M3 CSL engine tuned up to 410-420 hp and 4 tail pipes of course. M-styling will be distinctive. There is speculation of a CSL version with the M5/M6 V10 engine and even more usage of lightweight materials but highly unlikely. The three dimensional spoked wheels exclusively developed for the Z4 Coupe Concept will go into production in size19x8. The wheels seen in these photos will be for the M version. The production version will be shown in January at Detroit Motor Show along with the face lifted Z4 roadster and M Roadster. To be built in the USA it goes on sale summer 2006.
BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Skrevet September 20, 2005 Bilen var tøff den.... BORTSETT fra bakruta, den så helt for JÆ#¤% ut syns jeg...
Fredrik Skrevet September 20, 2005 Skrevet September 20, 2005 Bilen var tøff den.... BORTSETT fra bakruta, den så helt for JÆ#¤% ut syns jeg... Mener du bakruten uten den delen som er maskert eller mener du hele bakruten inkl. den delen av ruten som er maskert ?
|Andreas| Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Den var veldig kul, muligens kulere enn cabriolet utgaven.
mAZE Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Kjenner en liten pirring i bukse der ja.. Vakker bil, rett og slett.
ChrZZ Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Men hvor skal man ha barna, barnevognen og hunden?
Arimanni Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 ser feit ut den der... men såg ikkje helt bra ut med cab... var eit eller anna med baken eg ikkje likte...
Steffan C Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Men hvor skal man ha barna, barnevognen og hunden? De skal man ha i en E61 M5 .
oddis Skrevet Januar 4, 2006 Skrevet Januar 4, 2006 Noe av det bedre jeg har sett fra BMW på en stund Designet på bakenden minner litt om Porsche.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå